Třída: UB-I
Postavena v: AG Weser Bremen
Začátek stavby:1. 4. 1915
Spuštěna na vodu: ?
Převzata námořnictvem: 6. 10. 1915
Délka: 27,88 m
Šířka: 5,15 m
Ponor: 2,73 m
Výtlak na hladině/pod hladinou: 127,5 t / 142,5 t
Pohonné ústrojí: 4 zyl čtyřtaktní DaimlerDiesel motor a 1 clektomotor 60/120 PS
Rychlost na hladině: 6,5 uzlů
Rychlost pod vodou: 5,5 uzlů
Výkon motorů: 500 ks (spalovací motory) , 230 ks (elektromotory)
Akční rádius: ?
Výzbroj: 2 torpédomety ráže 450 mm, v prosinci 1915 dozbrojena rychlopanlým kanónem r. 37mm (L/23) z válečné lodě Kronprinz Rudolf
Posádka: 15 mužů
Velitelé:
Friedrich Schlosser (21. 8. 1915 - 18. 11. 1915)
Friedrich Fähndrich (18. 11. 1915 - 25. 3. 1916)
Franz Rzemenowsky von Trautemegg (25. 3. 1916 - 10. 5. 1916)
Friedrich Fähndrich (10. 5. 1916 - 9. 10. 1916)
Franz Rzemenowsky von Trautenegg (9. 10. 1916 - 28. 10. 1916)
Friedrich Fähndrich (po 28. 10. 1916 - 11. 12. 1916)
Otto Molitor (11. 12. 1916 - ?. 6. 1917)
Franz Rzemenowsky von Trautenegg (?. 6. 1917 - 12. 6. 1917)
Otto Molitor (12. 6. 1917 - 17. 7. 1917)
Ludwig Müller (17. 7. 1917 - 9. 3. 1918)
Andreas Korpanić (17. 3. 1918 - 31. 10. 1918)
Poznámka:
V roce 1920 byla předána předána Itálii, která ji nechala sešrotovat.
Zdroj: ŽRALOCI CÍSAŘE PÁNA - Jindřich Marek - SVĚT KŘÍDEL 2001 - ISBN 80-7151-198-6
Postavena v: AG Weser Bremen
Začátek stavby:1. 4. 1915
Spuštěna na vodu: ?
Převzata námořnictvem: 6. 10. 1915
Délka: 27,88 m
Šířka: 5,15 m
Ponor: 2,73 m
Výtlak na hladině/pod hladinou: 127,5 t / 142,5 t
Pohonné ústrojí: 4 zyl čtyřtaktní DaimlerDiesel motor a 1 clektomotor 60/120 PS
Rychlost na hladině: 6,5 uzlů
Rychlost pod vodou: 5,5 uzlů
Výkon motorů: 500 ks (spalovací motory) , 230 ks (elektromotory)
Akční rádius: ?
Výzbroj: 2 torpédomety ráže 450 mm, v prosinci 1915 dozbrojena rychlopanlým kanónem r. 37mm (L/23) z válečné lodě Kronprinz Rudolf
Posádka: 15 mužů
Velitelé:
Friedrich Schlosser (21. 8. 1915 - 18. 11. 1915)
Friedrich Fähndrich (18. 11. 1915 - 25. 3. 1916)
Franz Rzemenowsky von Trautemegg (25. 3. 1916 - 10. 5. 1916)
Friedrich Fähndrich (10. 5. 1916 - 9. 10. 1916)
Franz Rzemenowsky von Trautenegg (9. 10. 1916 - 28. 10. 1916)
Friedrich Fähndrich (po 28. 10. 1916 - 11. 12. 1916)
Otto Molitor (11. 12. 1916 - ?. 6. 1917)
Franz Rzemenowsky von Trautenegg (?. 6. 1917 - 12. 6. 1917)
Otto Molitor (12. 6. 1917 - 17. 7. 1917)
Ludwig Müller (17. 7. 1917 - 9. 3. 1918)
Andreas Korpanić (17. 3. 1918 - 31. 10. 1918)
Poznámka:
V roce 1920 byla předána předána Itálii, která ji nechala sešrotovat.
Zdroj: ŽRALOCI CÍSAŘE PÁNA - Jindřich Marek - SVĚT KŘÍDEL 2001 - ISBN 80-7151-198-6