Polikarpov I-152TK

Поликарпов И-152TК
     
Název:
Name:
Polikarpov I-152TK Polikarpov I-152TK
Originální název:
Original Name:
Поликарпов И-152TК
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.02.1939-DD.MM.1939 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.02.1939-DD.MM.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
9 (přestavěno / converted)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,200 m 33ft 5,56in
Délka:
Length:
6,270 m 20ft 6,84in
Výška:
Height:
3,000 m 9ft 10,11in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,50 m2 242.19 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-25V vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec, přeplňovaný dvěma turbokompresory TK-1 o vzletovém výkonu 570 kW.
Vrtule dvoulistá kovovová AV-1 s nastavitelným úhlem náběhu.
Shvetsov M-25V nine-cylinder, air-cooled, radial engine with two turbochargers TK-1 rated at 775 hp for take-off,
driving a two-bladed AV-1 metal variable-pitch propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
398 km/h v 8000 m 247.3 mph in 26247 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
340 km/h v 5000 m 211.3 mph in 16404 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10800 m 35433 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm s celkovou zásobou 2 600 nábojů. Four fixed-forward-firing 0.30 inch ShKAS machine-guns with 2,600 rounds.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
I-152TK
(Turbo kompresor) celkem bylo upraveno devět letadel. Instalovaný motor byl přeplňován dvěma turbokompresory. Tyto letouny byly začleněny do obrany Moskvy.
I-152TK
(Turbo Kompressor) turbo-charged, total of nine aircraft was converted. The engine M-25V was fitted with two turbochargers. The I-152TK aircraft was placed in Moscow's air defenses.
Zdroje:
Sources:
William. Green, Warplanes of the Second World War, Volume Three: Fighters, London, Macdonald & Co, Publishers Ltd., 1961, (seventh impression 1973), ISBN 0-356-01447-9.
Hans-Heiri Stapfer, Polikarpov Fighters in Action Part 1, Aircraft in Action Number 157, Squadron Signal Publications, Inc., 1995
www.historyofwar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww2/i15b.html
archiv autora

Polikarpov I-152TK -


Polikarpov I-152TK -


URL : https://www.valka.cz/Polikarpov-I-152TK-t114204#397759 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více