PZL-130TC-I Orlik

PZL-130TB Orlik
     
Název:
Name:
PZL-130TC-I Orlik PZL-130TC-I Orlik
Originální název:
Original Name:
PZL-130TC-I Orlik
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1992-DD.MM.2002 PZL Warszawa-Okęcie, Warszawa
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1992-DD.MM.1994 PZL-130TB
DD.MM.1994-DD.MM.2002 PZL-130TC-I
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
20 PZL-130TB
34 PZL-130TC-I
První vzlet:
Maiden Flight:
21.08.1992
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1825 kg 4023 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2700 kg 5952 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,00 m 29ft 6,32in
Délka:
Length:
9,185 m 30ft 1,61in
Výška:
Height:
3,53 m 11ft 6,97in
Plocha křídla:
Wing Area:
13,00 m2 139.93 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbovrtulový turboprop
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter M 601T o výkonu 490 kW
pětilistá vrtule
Walter M 601T, power 657 hp
five-bladed propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
560 l 123 Imp gal / 148 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
450 km/h v 6000 m 279.6 mph in 19685 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
13,3 m/s 2618.1 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6000 m 19685 ft
Dolet:
Range:
1062 km 659.9 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2000 km 1242.7 mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- 19 PZL-130TB přestavěno na TC-I, které se lišily vystřelovacími sedačkami Martin Baker Mk.11 a upravenou avionikou
- snad 19 PZL-130TC-I přestavěno na TC-II s motory PT6A
-
Zdroje:
Sources:
www.samolotypolskie.pl
www.globalsecurity.org
https://pl.wikipedia.org/wiki/PZL-130_Orlik
www.airforce-technology.com
URL : https://www.valka.cz/PZL-130TC-I-Orlik-t186211#543315 Verze : 0
pl.wikipedia.org

PZL-130TC-I Orlik - Zespół Akrobacyjny Orlik, Radom Air Show 2005.

Zespół Akrobacyjny Orlik, Radom Air Show 2005.
URL : https://www.valka.cz/PZL-130TC-I-Orlik-t186211#543316 Verze : 2
pl.wikipedia.org

PZL-130TC-I Orlik - Radom Air Show 2005.

Radom Air Show 2005.
URL : https://www.valka.cz/PZL-130TC-I-Orlik-t186211#543317 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více