CAN - Otter I

     
Název:
Name:
Otter I Otter I
Originální název:
Original Name:
Otter I
Výrobce:
Producer:
General Motors of Canada, Oshawa, Ontario /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1761
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1942
Osádka:
Crew:
3
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
4400 kg 9700 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
748 kg 1648 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
4972 kg 10961 lb
Celková délka:
Overall Length:
4496 mm 177in
Celková šířka:
Overall Width:
2159 mm 85in
Celková výška:
Overall Height:
2438 mm 96in
Světlá výška:
Ground Clearance:
222 mm 8.75in
Rozvor:
Wheelbase:
2578 mm 101.5in
Rozchod:
Track:
1803 mm - všechny nápravy
71in - all axles
Brzdová soustava:
Braking System:
? ?
Elektrický systém:
Electrical System:
12 V 12 V
Pneumatiky:
Tyres:
9.00x16
Pancéřování:
Armour:
korba - čelo: 12 mm
korba - boky: 6-8 mm
korba - zezadu: 6, 10, 12 mm
korba - strop: 12 mm
korba - motorový prostor: 6-10 mm
hull - front: 0.47 in
hull - sides: 0.24-0.32 in
hull - back: 0.24, 0.32, 0.39 in
hull - top: 0.47 in
hull - engine compartment: 0.24-0.32 in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
General Motors 270
- benzínový, kapalinou chlazený
- počet válců: 6
- maximální výkon: 78 kW při 3000 ot/min
General Motors 270
- gasoline, liquid cooled
- number of cylinders: 6
- maximum power output: 104 hp at 3000 rpm
Převodovka:
Gearbox:
General Motors
- manuální převodovka
- počet stupňů: 4+1
General Motors
- manual gearbox
- number of gears: 4+1
Spojka:
Clutch:
? ?
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
121 l 27 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
72 km/h 45 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
418 km 260 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
21 ° 46 %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
0.61 m 24in
Výzbroj:
Armament:
kulomet BREN
- ráže: 7,92 mm (.303)


protitanková puška Boys
BREN machine gun
- calibre: .303


Boys anti-tank rifle
Uživatelské státy:
User States:






















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
http://www.warwheels.net/
URL : https://www.valka.cz/CAN-Otter-I-t128171#259584 Verze : 0
Otter I z výzbroje odřadu 2772. polní perutě ze sestavy Pluku RAF zachycený na letišti Prkos v Jugoslávii, 1945.
CAN - Otter I - © IWM (CL 3485)

© IWM (CL 3485)
URL : https://www.valka.cz/CAN-Otter-I-t128171#509375 Verze : 0
Otter I (F169841), War and Peace Show, Beltring. Mike Ebeling začal s rekonstrukcí tohoto vozidla kolem roku 1985. Z neúplného vraku se mu podařilo vytvořit plně funkční stroj, s nímž do roku 2000 najezdil přes 29000 km. Vozidlo nese kamufláž stroje, který během 2. světové války sloužil u 7. obrněné divize.
CAN - Otter I -


CAN - Otter I -


CAN - Otter I -


URL : https://www.valka.cz/CAN-Otter-I-t128171#82481 Verze : 0
Překračování řeky Volturno v Grazzanise, Itálie / An Otter light reconnaissance car crossing a Bailey bridge over the Volturno river at Grazzanise, Italy.
CAN - Otter I - Photo No.: NA 7854 Copyright: Crown copyright

Photo No.: NA 7854 Copyright: Crown copyright
URL : https://www.valka.cz/CAN-Otter-I-t128171#558426 Verze : 0
Oorlogsmuseum Overloon, vlastní foto.
CAN - Otter I -


URL : https://www.valka.cz/CAN-Otter-I-t128171#558680 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více