Northrop Delta
- jednomotorový dopravní letoun s pevným podvozkem vyvíjený souběžně s Northropem Gamma
- širší trup, pilotova kabina přesunuta na příď
- těsně po zahájení výroby vládou zakázána aerolinkám přeprava osob v noci nebo nad členitým terénem jednomotorovými letadly, proto malý úspěch
Přehled verzí:
Delta 1A - dopravní letoun pro 8 cestujících, motor Wright SR-1820-F3, používán TWA jako poštovní, během necelého roku zničen při havárii
Delta 1B - obdobný dopravní letoun s motorem Pratt & Whitney Hornet T2D-1, vlastněn Aerovías Centrales SA, také zničen
Delta 1C - rychlý dopravní letoun s motorem Pratt & Whitney Hornet T1D-1, nasazen společností AB Aerotransport mezi Paříží a Stockholmem; možná později používán španělskými Republikány, nebo švédským letectvem pro vlekání cílů
Delta 1E - poštovní letoun s dvoumístnou kabinou na úrovni odtokové hrany jako u Gammy, motor Hornet T2D-1; necelý měsíc létal u AB Aerotransport, poté havaroval
Delta 1D - salonní letoun pro šest pasažérů, motor SR-1820-F3; upravená směrovka a prosklení kokpitu, vyšší hřbet; prvním uživatelem Richfield Oil Corp., v registru ještě v 70. letech
Delta 1D-1 - dopravní letoun, definitivní podoba kokpitu, motor SR-1820-F3; přes prostředníky zakoupen Republikány, na palubě lodi SS Mar Cantábrico ukořistěn Nacionalisty a používán u Gruppo 43; naposledy zaznamenán částečně rozebraný v roce 1939
Delta 1D-2 - obdoba D-1, nakonec zakoupen Republikány a propašován přes Francii; létal nejprve u aerolinek LAPE, poté v barvách letectva, po kapitulaci krátce používán Nacionalisty u Grupo L-12
Delta 1D-3 - motor Hornet S4D-1 a poté Hornet S9E, vlastněn soukromníkem; zničen při požáru hangáru 1939
Delta 1D-4 - motor SR-1820-F3, přes prostředníky zakoupen Republikány, na palubě lodi SS Mar Cantábrico ukořistěn Nacionalisty a používán u Gruppo 43, později u Grupo L-12
Delta 1D-5 - salonní letoun s motorem SR-1820-F2, v roce 1939 používán Lincolnem Ellsworthem v Antarktidě a poté odkoupen australskou vládou; zničen 1943
Delta 1D-6 - motor SR-1820-F3, vlastněn mimo jiné Pulitzerem, v roce 1942 koupen US Corps of Engineers pro dopravu při výstavbě ropovodu v Kanadě
Delta 1D-7 - objednán US Coast Guard pod označením Northrop RT-1, motor SR-1820-F2; nejprve osobní letoun ministra financí Henryho Morgenthaua, poté jako štábní; po havárii odprodán a opraven, osud neznámý
Delta 1D-8 - vzorový letoun pro kanadské ministerstvo obrany, motor SR-1820-F52, sestaven firmou Canadian Vickers
Delta Mk.I - kanadská fotoprůzkumná a dopravní varianta, motor SR-1820-F52, zesílená podlaha a nákladní dveře, až tříčlenná osádka, tři kamery Fairchild A3 v trupu, možnost používat kolový, lyžový nebo plovákový podvozek; 2 kusy, Delta 1D-8 upraven na tento standard
Delta Mk.IA - upravené Mk.I s dodatečnými okny
Delta Mk.II - obdoba Delty IA s možností nést kulomet v polokrytém střelišti na hřbetě a pumami pod kídlem a trupem; 9 ks
Delta Mk.III - kvůli aerodynamickým změnám způsobeným střelištěm úplně nové ocasní plochy; 1 konverze a 8 sériových