Nieuport N.11 C.1

     
Název:
Name:
Nieuport N.11 C.1 Nieuport N.11 C.1
Originální název:
Original Name:
Nieuport N.11 C.1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1915-DD.MM.191R Société anonyme des établissements Nieuport, Issy-les-Moulineaux /
DD.MM.1916-DD.MM.191R SA Nieuport-Macchi, Varese /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Officine Elettro Ferroviarie Tallero, Milano /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Akciová společnost Dux J. A. Meller, Moskva /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Nederlandsche Automobiel en Vliegtuigfabriek Trompenburg, Amsterdam /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1915-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
450 Nieuport-Macchi
93 Elettro-Ferroviere
20 Trompenburg
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
320 kg 705 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
480 kg 1058 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
7.54 m 24ft 9in
Délka:
Length:
5,50 m 18ft 0,53in
Výška:
Height:
2,40 m 7ft 10,48in
Plocha křídla:
Wing Area:
13,3 m2 143.16 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Le Rhône 9C o výkonu 59 kW/60 k nebo
Thulin A o výkonu 59 kW/60 k
dvoulistá vrtule
Le Rhône 9C, power 79 hp, or
Thulin A, power 79 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
167 km/h v 0 m 103.8 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8.83 min do 2000 m 8.83 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m 16404 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x 7,7mm kulomet Lewis nebo 8mm Hotchkiss nad horním křídlem


8x neřízená raketa Le Prieur
1x .303 Lewis or 8mm Hotchkiss machine gun on overwing mounting


8x Le Prieur rocket
Uživatelské státy:
User States:
























Poznámka:
Note:
Vytrvalost: 2 h


Jednotky : Italské: 1a, 70a, 77a, 78a, 79a, 80a, 81a Belgické: 5me
Endurance: 2 hr
Zdroje:
Sources:
Sanger, Ray. Nieuport Aircraft of World War One. The Crowood Press, Ramsbury 2002. ISBN 1-86126-447-X.
Bruce, J. M. Nieuport Fighters, Windsock Datafile Special vol.1. Albatros Porductions, Berkhamsted 1993. ISBN 0-948414-54-5.
Cooksley, Peter. Nieuport Fighters in Action, In Action No.167. Squadron/Signal Publications, Carrollton 1997. ISBN 0-89747-377-9.
amberton, W. M. Fighter Aircraft of the 1914-1918 War. Harleyford Publications Ltd, Letchworth 1960.
Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912, Naval Institute Press, Annapolis 1991, ISBN 1-55750-076-2.
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#191720 Verze : 0
.
Nieuport N.11 C.1 - Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.

Nieuport 11 na němž létal F. Baracca. Toto eso používalo více strojů tohoto typu, tento je první. Letoun je francouzské produkce, o čemž svědčí kapotáž na přídi. Letoun je v barvě materiálu, pouze je tmavou hliníkovou barvou olemována SOP, VOP, trup, křídla i výsostné označení na spodních plochách křídel (sestávající se zbarvení dvou třetin pravého křídla zelenou a levého červenou barvou. Bílá se nepoužívala.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Nieuport N.11 C.1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

Nieuport N.11 C.1 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#398847 Verze : 0
www.avionslegendaires.net
Nieuport N.11 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#347824 Verze : 0
jeden z muzea v Paříži
zdroj : vlastní foto
Nieuport N.11 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#315834 Verze : 0
.
Nieuport N.11 C.1 - Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo

Podoba Nieuportu 11 číslo 576 na němž létalo na jaře 1916 nad Verdunem tehdejší vedoucí francouzské letecké eso Jean Navarre (12 sestřelů)
Letoun je v barvě materiálu, Na trupu mezi kokpitem a ocasními plochami je výrazná francouzská trikolóra sloužící jako rozpoznávací prvek nejen pro piloty, ale i pro protiletadlové dělostřelectvo

Web autora : http://wp.scn.ru/en/ww1/f/112/21/0

Nieuport N.11 C.1 - Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu

Zde Jean Navarre ve svém Nieuportu ve vzduchu
URL : https://www.valka.cz/Nieuport-N-11-C-1-t15124#608389 Verze : 2
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více