Nakadžima E4N2-C

Nakajima E4N2-C / 中島 E4N2-C ・ 九〇式二号偵察機三型
     
Název:
Name:
Nakadžima E4N2-C typ 90-2-3 Nakajima E4N2-C Type 90-2 Model 3
Originální název:
Original Name:
九〇式二号偵察機三型
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1933-DD.MM.1935 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1933-DD.MM.1935
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
5
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1933
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1160 kg 2557 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1800 kg 3968 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,978 m 36ft 0,19in
Délka:
Length:
7,633 m 25ft 0,5in
Výška:
Height:
3,080 m 10ft 1,26in
Plocha křídla:
Wing Area:
29.57 m2 318.29 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
60,873 kg/m2 12.47 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Nakadžima Kotobuki 2 Kai 1 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 427 kW (580 k) a 338 kW (460 k) v h= 1 500 m.
Vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu typu Hamilton Standard o průměru 2 743 mm.
Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 nine-cylinder air-cooled radial engine rated at 572 hp for take-off and 454 hp at 4,921 ft,
driving a Hamilton Standard fixed-pitch two-blade metal propeller of diameter 9ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
410 l 90.2 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
272 km/h v 1500 m 169 mph in 4921 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
148 km/h v ? m 92 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8,17 min do 3000 m 8,17 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5740 m 18832 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet Type 89 ráže 7,7 mm nad motorem
1x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,7 mm v zadní kabině
Pumový náklad: 2x 30 kg pum
One fixed forward-firing 0.303 inch Type 89 machine-gun in the engine cowling and
one flexible rearward-firing 0.303 inch Type 89 machine-gun in open dorsal position.
Bomb load: Two 66 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
九〇式二号偵察機三型 (E4N2-C) - Námořní palubní průzkumný letoun typ 90-2-3 (E4N2-C)
(palubní verze s kolovým záďovým podvozkem a záchytným hákem)


Letová vytrvalost: 6,7 h
九〇式二号偵察機三型 (E4N2-C) - Navy Type 90-2-3 Carrier Reconnaissance Aircraft (E4N2-C)


Endurance: 6 hours 42 minutes
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
Famous Airplanes Of The World No. 47, Imperiál Japanese Navy Reconnaissance Seaplane, Bunrindo Co., Ltd., rok 1997, ISBN4-83919-044-X
www.modelbud.pl
archiv autora

Nakadžima E4N2-C -


Nakadžima E4N2-C -


URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-E4N2-C-t86675#320983 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/e4n.html

Nakadžima E4N2-C -


URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-E4N2-C-t86675#582964 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více