Mikojan-Gurevič MiG-17AS

Mikoyan-Gurevich MiG-17AS
Микоян-Гуревич МиГ-17АС
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-17AS Mikoyan-Gurevich MiG-17AS
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-17АС
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1954-DD.MM.195R Tbiliský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Tbilisi /
DD.MM.1954-DD.MM.195R Komsomolskoamurský letecký závod č. 126, Komsomolsk na Amuru /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1954-DD.MM.195R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
170 konverzí MiG-17/MiG-17F
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,63 m 31ft 7,12in
Délka:
Length:
11,09 m 36ft 4,61in
Výška:
Height:
3,80 m 12ft 5,61in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,60 m2 243.26 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo
Klimov VK-1F o tahu 22,5 kN / 33,8 kN s přídavným spalováním
Klimov VK-1, thrust 5952 lb or
Klimov VK-1F, thrust 5046 lb / 7423 lb with afterburner
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1415 l
2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž
311 Imp gal / 374 US gal
2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1046 km/h v 5000 m 650 mph in 16404 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m 0 mph in 0 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s 0 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
2,75 min do 5000 m 2,75 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
14400 m 47244 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů
2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý

2x neřízená raketa ARS-212 Ovod ráže 212 mm
1x 37 mm N-37D cannon, 40 rounds
2x 23 mm NR-23 cannon, 80 rounds each

2x 212 mm ARS-212 Ovod unguided rocket
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- výkony platí pro prototyp SI-21 s podvěšenými raketami -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17AS-t80643#295442 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig17ib.html
aviadejavu.ru

Mikojan-Gurevič MiG-17AS -


Mikojan-Gurevič MiG-17AS - Závěsníky mohly být umístěny i na vnější straně křídla, před střelbou musely být odhozeny nádrže.

Závěsníky mohly být umístěny i na vnější straně křídla, před střelbou musely být odhozeny nádrže.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17AS-t80643#565494 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více