Micubiši Ka-15

Mitsbishi Ka-15 (1st, 2nd 5th and 6th prototype) / 九 15 (1, 2, 5 a 6)
     
Název:
Name:
Micubiši Ka-15 Mitsubishi Ka-15
Originální název:
Original Name:
九 15
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1936
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
4 z celkových 21 (prototypy 1, 2, 5 a 6)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.07.1935
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4400 kg 9700 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7250 kg 15984 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
25,000 m 82ft 0,25in
Délka:
Length:
16,450 m 53ft 11,63in
Výška:
Height:
3,685 m 12ft 1,08in
Plocha křídla:
Wing Area:
75,000 m2 807.29 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
96,6 kg/m2 19.79 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Hiro Type 91 model 2 o vzletovém výkonu 551 kW (750 k) při 2300 ot/min, v h= 0 m výkon 441 kW (600 k)
Vrtule čtyřlistá MW 116 s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 3 180 mm
Hiro Type 91 Model 2 rated at 740 hp at 2,300 rpm for take-off and 592 hp at sea level,
driving MW-116 a four-blade fixed-pitch propellers of diameter 10ft 5.2in
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3 805 l 837 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
315 km/h v 1500 m 195.7 mph in 4921 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,66 min do 3000 m 9,66 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6595 m 21637 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
3x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm
kulomety byl ve třech výsuvných věžičkách, dvě na hřbetě a jedna pod trupem.
1x torpédo o hmotnosti do 800 kg nebo pumy 1x 500 kg, 2x 250 kg nebo 12x 60 kg
One flexible 0.303 in Type 92 machine-gun in each of the two retractable dorsal turrets and one retractable ventral turret
Bomb-load: one 800 kg torpedo or 800 kg of bombs carried externally under the fuselage.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
TTD se vztahují pouze na prototypy č. 1, 2, 5 a 6 -
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillion Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Putnam Aeronautical Books rok 1990, ISBN: 1557505632
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, teil 2., Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
Famous Airplanes Of The World, No. 91, Type 96 Attack Bomber, BUNRINDO Co., Ltd., ISBN4-89319-089-X
http://www.combinedfleet.com/ijna/g3m.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ka-15-t33046#119316 Verze : 0
Náčrtek - pohled z boku na první prototyp s řadovými motory Hiro Type 91
zdroj uveden výše
Micubiši Ka-15 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ka-15-t33046#233687 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více