Micubiši F-1

Mitsubishi F-1 / 三菱 F-1
     
Název:
Name:
Micubiši F-1 Mitsubishi F-1
Originální název:
Original Name:
三菱 F-1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1975-DD.MM.1987 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1975-DD.MM.1987
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
77
První vzlet:
Maiden Flight:
03.06.1975
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6358 kg 14017 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
11474 kg 25296 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
13674 kg 30146 lb
Rozpětí:
Wingspan:
7,880 m 25ft 10,25in
Délka:
Length:
17,860 m 58ft 7,14in
Výška:
Height:
4,480 m 14ft 8,37in
Plocha křídla:
Wing Area:
21,17 m2 227.87 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
541,993 kg/m2 111.01 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Išikawa-Harima TF40-801A (Rolls-Royce Turbomeca) s přídavným spalováním.
normální tah: 22,80 kN
s přídavným spalováním: 32,50 kN.
Ishikawa-Harima TF40-801A (Rolls-Royce Turbomeca) with afterburning.
Dry thrust: 5,115 lbf
Thrust with afterburner: 7,305 lbf.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3 823 l + 3x 821 v přídavných nádržích 940.9 UK gallons (1,010 US gallons) and 541.8 UK gallons (650 US gallons) in a three drop tanks.
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1700 km/h v 10975 m 1056.3 mph in 36007 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
1100 km/h v ? m 683.5 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
118,0 m/s 23228.3 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
2,0 min do 11000 m 2,0 min to 36089 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
15240 m 50000 ft
Dolet:
Range:
1112 km 691 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2870 km 1783.3 mi
Výzbroj:
Armament:
1x šestihlavňový rotační kanón JM61A1 ráže 20 mm se 750 granáty,
Rakety: 2-4x AIM-9 Sidewinder, Micubiši AAM-1.
1-2x protilodní Micubiši ASM-1/2
Neřízené rakety JLAU-3A a RL-7 ráže 70 mm, RL-4 ráže 125 mm.
Pumový náklad: do 2 722 kg (8x 340 kg nebo 12x 227 kg puma řízené i neřízené verze).
One fixed forward-firing 0.79 inch JM61A1 Vulcan 6-barreled gatling cannon, 750 rounds.
Hardpoints: One, centerline, four underwing and two wingtip missile rails
Bombs: Various bombs, air-to-air and air-to-surface missiles and rocket pods on four underwing, two wingtip, and one underfuselage pylon. Weapons carried include AIM-9 Sidewinder, Mitsubishi AAM-1, Mitsubishi ASM-1/2 anti-ship missiles, JLAU-3A 70 mm rocket pods, RL-7 70 mm rockets, RL-4 125 mm rockets, Mk-82 500 lb and M117 750 lb bombs, and GCS-1, IR-guided versions of the Mk-82 and M117.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
F-1支援戦闘機(岩国基地) - F-1 Šien sentōki (Iwakuni kiči) - Micubiši F-1 pomocný stíhač F-1支援戦闘機(岩国基地) - F-1 Shien sentōki (Iwakuni kichi) - Mitsubishi F-1 support fighter
Zdroje:
Sources:
Paul Eden, The Encyclopedia of Modern Military Aircraft. London, Amber Books, 2004. ISBN 1-904687-84-9.
http://www.airwar.ru/enc/fighter/f1.html
http://www.aviastar.org/index2.html
upload.wikimedia.org - fotografie
archiv autora

Micubiši F-1 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-F-1-t39921#433737 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více