Mitsubishi A7M - přehled verzí
japonský název - 烈風 REPPU Uragán
spojenecké kódové jméno - Sam
Mitsubishi A7M1 11
první vzlet květen 1944, vyrobeny dva prototypy s motorem Nakajima NK9K, nesplnily požadavky 17-Shi ve výkonových parametrech.
Mitsubishi A7M2 22
první vzlet 13.října 1944, vyrobeno sedm prototypů a jeden sériový letoun, motor Mitsubishi MK9A slibně zvýšil výkonové parametry.
Mitsubishi A7M3 23
rozpracovaný prototyp, počítalo se s výškovým motorem MK9C s dvourychlostním třístupňovým kompresorem, křídla byla bez sklopných oblouků.
Mitsubishi A7M3 34
byla dokončená maketa a rozestavěný prototyp, motor měl být MK9A přeplňovaný turbokompresorem, s delším trupem, křídla měla tlustší profil, plánovalo se použití pro pozemní základny.
Podrobný popis: https://www.valka.cz/10674-Mitsubishi-A7M-Reppu-Sam
japonský název - 烈風 REPPU Uragán
spojenecké kódové jméno - Sam
Mitsubishi A7M1 11
první vzlet květen 1944, vyrobeny dva prototypy s motorem Nakajima NK9K, nesplnily požadavky 17-Shi ve výkonových parametrech.
Mitsubishi A7M2 22
první vzlet 13.října 1944, vyrobeno sedm prototypů a jeden sériový letoun, motor Mitsubishi MK9A slibně zvýšil výkonové parametry.
Mitsubishi A7M3 23
rozpracovaný prototyp, počítalo se s výškovým motorem MK9C s dvourychlostním třístupňovým kompresorem, křídla byla bez sklopných oblouků.
Mitsubishi A7M3 34
byla dokončená maketa a rozestavěný prototyp, motor měl být MK9A přeplňovaný turbokompresorem, s delším trupem, křídla měla tlustší profil, plánovalo se použití pro pozemní základny.
Podrobný popis: https://www.valka.cz/10674-Mitsubishi-A7M-Reppu-Sam