Micubiši 2MT4 Ótori

Mitsubishi 2MT4 Ohtori / 三菱 「鳳」「2MT4」
     
Název:
Name:
Micubiši 2MT4 Mitsubishi 2MT4 Ohtori
Originální název:
Original Name:
海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4]
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1925-DD.03.1925 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1924-DD.03.1925
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.03.1925
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1780 kg 3924 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,776 m 48ft 5,75in
Délka:
Length:
10,656 m 34ft 11,5in
Výška:
Height:
3,680 m 12ft 1in
Plocha křídla:
Wing Area:
59,00 m2 635.07 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Napier Lion II, kapalinou chlazený třířadý (s válci do W) dvanáctiválec o vzletovém výkonu 335 kW při 1 950 ot/min a 357,9 kW v h= 1 524 m při 2 200 ot/min.
Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu o průměru 3 410 mm
Napier Lion II twelvee-cylinder water-cooled W-block (3 banks of 4 cylinders) engine rated at 450 hp at 1,950 rpm for take-off and 480 hp at 5,000 ft at 2,200 rpm,
driving a two-blade fixed-pitch wooden propeller of diameter 11ft 2,25in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
380 l 83.6 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
191 km/h v 1524 m 118.7 mph in 5000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4000 m 13123 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm v přídi a
1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm v zadní kabině.
Two fixed forward-firing 0.303 inch Vickers machine-guns in nose mounted and
one twin flexible mounted 0.303 inch Vickers machine-guns in a rear cocpit.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] - experimentální průzkumný hydroplán Othori 海軍 三菱 鴻型偵察機 [2MT4] - Experimental reconnaissance seaplane Type Othori


One built for tests, but the type didn't enter production.
Zdroje:
Sources:
Mark R. Peattie, Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941, pp 270-271, Naval Institute Press, Annapolis, 2007, ISBN-10: 1-59144-664-X
www.historyofwar.org
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#288427 Verze : 0
Mitsubishi 2MT4 Ohtori

• Letoun byl továrnou Mitsubishi upraven z bombardovacího letounu Mistsubishi B1M1 Type 13, stalo se tak na základě požadavku námořního letectva, které v té době požadovalo takovou kategorii letadel.


• Mitsubishi vyrobila jeden prototyp, a přihlásila jej do soutěže. Námořní letectvo po svých dodavatelích požadovalo aby jejich letouny měly možnost montáže plováků, proto u B1M1 nešlo o zásadní rekonstrukci. Spolu s prototypem od Mitsubishi se soutěže zúčastnily Nakajima-Breguet 19A.2B a Kawasaki - Dornier Do.D.


• Námořnictvo nakonec soutěž ukončilo bez vybrání vítěze. Jednak Kaigun Koku Hombu nepřesně formulovalo termín "dlouhý dolet" a to byl problém, protože konstruktéři si jej vyložili podle námořnictva chybně a žádný letoun tak nesplnil očekávání.
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239176 Verze : 0
Trojpohledový náčrtek a baravné schéma Ohtori.
Micubiši 2MT4 Ótori -


Micubiši 2MT4 Ótori -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239177 Verze : 0
Použité prameny:
Robert C. Mikesh a Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, Anapolis; rok 1990, ISBN: 1557505632
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
www.modelbud.pl
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_B1M
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MT4-Otori-t67962#239178 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více