Main Menu
User Menu
Reklama

Messerschmitt Me 210 A-1

     
Název:
Name:
Messerschmitt Me 210 A-1 "lang"
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Me 210 A-1 "lang"
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.01.1941-DD.03.1943 Messerschmitt AG, Regensburg /
DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt AG, Augsburg /
DD.02.1942-DD.02.1942 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig /
Období výroby:
Production Period:
DD.01.1941-DD.03.1943 z toho / from that:
DD.01.1941-DD.04.1941 Messerschmitt, Regensburg (A-0 / A-1 "kurz", W.Nr. 017-100)
DD.05.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "kurz", W.Nr. 101-270)
DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Augsburg (A-1 "kurz", W.Nr.: 2251-2350)
DD.02.1942-DD.02.1942 MIAG (A-1 "kurz", W.Nr.: 8151-8179)
DD.07.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 020-260)
DD.09.1942-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 2251-2354)
DD.12.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 8151-8176)
DD.03.1943-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 11051-11056)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
354 (A-0 / A-1 "kurz"):
Messerschmitt, Regensburg: 84 A-0 / A-1 "kurz" (W.Nr. 017-100)
Messerschmitt, Regensburg: 144 A-1 "kurz" (W.Nr. 101-270)
Messerschmitt, Augsburg: 100 A-1 "kurz" (W.Nr.: 2251-2350)
MIAG: 26 A-1 "kurz" (W.Nr.: 8151-8179)


212 (A-1 "lang"):
130 (W.Nr. 020-260)
50 (W.Nr. 2251-2354)
26 (W.Nr. 8151-8176)
6 (W.Nr. 11051-11056)
První vzlet:
Maiden Flight:
02.09.1939 (Me 210 V1)
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
7270 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
96901) kg
Rozpětí:
Wingspan:
16,40 m
Délka:
Length:
12,15 m
Výška:
Height:
3,70 m
Plocha křídla:
Wing Area:
36,20 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
295 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601 F
- invertní do V (60°)
- počet válců: 12
- maximální výkon: 993 kW (1350 PS) při ? ot/min (na úrovni mořské hladiny)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
5732) km/h v 5900 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
133) min do 6000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
91504) m
Dolet:
Range:
18205) km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x 20mm kanón MG 151/20 v přídi
2x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi
2x pohyblivý 13mm kulomet MG 131 ve věži FDSL 131



hmotnost pum: 1000 kg
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) jako Zerstörer, 10690 kg jako Stukazerstörer
2) jako Zerstörer, 540 km/h v 5200 m jako Stukazerstörer
3) jako Zerstörer, 17 min do 6000 m jako Stukazerstörer
4) při hmotnosti 9000 kg
5) jako Zerstörer, 1440 km jako Stukazerstörer
Zdroje:
Sources:
Punka, G.: Messerschmitt Me 210/410 in Action, Squadron/Signal Publications, 1994
Peczkowski, R.: Messerschmitt Me 410, Mushroom Model Publications, 2006
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#4534Verze : 0
MOD
Me 210 A-1 (2N+FR) z výzbroje těžké stíhací eskadry ZG 1 na letišti Trapani v severní Africe, konec roku 1942.

Zdroj: viz výše
Messerschmitt Me 210 A-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#24858Verze : 0
Me 210 A-1 (+CD) ze sestavy III./ZG 1 při letu nad Středomořím, 1942.


Zdroj: viz výše
Messerschmitt Me 210 A-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#25074Verze : 0
Formace strojů Me 210 A-1 ze sestavy ZG 1 prolétá nad německým letištěm v Tunisku, 1942. V popředí se nachází stroj 2N+JR.


Zdroj: viz výše
Messerschmitt Me 210 A-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#119619Verze : 0