Název: Name: | Messerschmitt Bf 110 C-6 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Bf 110 C-6 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.05.1940-DD.07.1940 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha / | |
Období výroby: Production Period: | DD.05.1940-DD.07.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 12 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4788 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6876 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16,290 m | |
Délka: Length: | 12,110 m | |
Výška: Height: | 3,510 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 38,36 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 179,249 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 601 P kapalinou chlazený invertní vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 864 kW (1 175 k) při 2 500 ot/min, maximální výkon 883 kW (1 200 k) při 2 500 ot/min v h= 2 100 m po dobu max. 5 min. a trvalý výkon 772 kW (1 050 k) při 2 400 ot min v h= 4 800 m. Vrtule trojlistá VDM s nastavitelným úhlem náběhu. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1 270 l v křídelních nádržích | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 543 km/h v 7000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 420 km/h v 4500 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 10,0 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | |
Dolet: Range: | 775 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1760 km | |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kulomet MG 17 ráže 7,92 mm v přídi, 1 000 nábojů pro každý, 2x pevný kanon MG FF/M ráže 20 mm ve spodní části přídě, 180 granátů pro každý ve třech zásobnících, ty za letu vyměňoval zadní střelec, 1x pevný kanón MK 101 ráže 30 mm v gondole pod trupem s 30 granáty a 1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 v zadní části kabiny 750 nábojů v deseti zásobnících. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Těžký stíhací letoun pro boj s bombardéry, byl vyroben v malé ověřovací sérii. Motory DB 601 P odpovídají motorům DB 601 N, rozdíl je v převodu reduktoru. | |
Zdroje: Sources: | Martin C. Windrow, Profile Publications, The Messerschmitt Bf 110, Number 23, Two Shillings, Profile Publications Ltd., Leatherhead, Surrey, Printed by Hills & Lacy Ltd., London and Watford. Famous airplanes of the world, No. 38, Messerschmitt Bf 110, June 1973, Bunnrin-Do. Janusz Ledwoch, Aircraft Monograph 3 - Messerschmitt Bf 110, AJ Press, 1st edition, January 1995, ISBN 83-88620-812-0 http://de.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_110 www.historyofwar.org spread-wings.ru http://airwar.ru/enc/fww2/bf110c.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-6-t179788#527843Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.