Tahač návěsů M916 (Light Equipment Transporter (LET)), určený k rychlé přepravě nákladů.
Používá se (podle manuálu 8.) ) k tahání těchto typů návěsů:
M172 (25-t podvalník)
M870 (40-t podvalník)
Specifikace:
Výrobce: AM General
Pohon: 6x6
Hmotnost: 15t
Max. rychlost: 55 mph
Motory:
M916 - Cummins Big Cam I - manuální převodovka
M916 A1 - DDEC II 400 hp - automat. Allison HT-740
M916 A2 - DDEC III 400 hp - automat. Allison HT-740
Verze A1 a A2 jsou schopny brodění.
Na obrázku je verze A1, která se vzhledově od klasické 916 liší zejména zcela jiným tvarem budky řidiče (původní verze měla kabinu téměř shodnou s M915).
Používá se (podle manuálu 8.) ) k tahání těchto typů návěsů:
M172 (25-t podvalník)
M870 (40-t podvalník)
Specifikace:
Výrobce: AM General
Pohon: 6x6
Hmotnost: 15t
Max. rychlost: 55 mph
Motory:
M916 - Cummins Big Cam I - manuální převodovka
M916 A1 - DDEC II 400 hp - automat. Allison HT-740
M916 A2 - DDEC III 400 hp - automat. Allison HT-740
Verze A1 a A2 jsou schopny brodění.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Na obrázku je verze A1, která se vzhledově od klasické 916 liší zejména zcela jiným tvarem budky řidiče (původní verze měla kabinu téměř shodnou s M915).