Main Menu
User Menu

Levasseur PL.7 T.2B.2

Levasseur PL.7 16m50

     
Název:
Name:
Levasseur PL.7 T.2B.2
Originální název:
Original Name:
Levasseur PL.7 T.2B.2
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1929-DD.MM.193R Pierre Levasseur, Constructions Aeronautiques, Paris /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1929-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
40 (vrátane úpravy verzie PL 7 18m a PL 7 17m25)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2800 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3950 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
16.50 m
Délka:
Length:
11.68 m
Výška:
Height:
4.86 m
Plocha křídla:
Wing Area:
71.04 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 12Lbr o výkonu 441 kW
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
170 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
2900 m
Dolet:
Range:
645 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý dvojitý guľomet kalibru 7,5 mm

1x torpédo kalibru 400 mm, alebo 450 mm
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Lietadlá PL 7 16m50 spolu s PL 7 18m a PL 7 17m25 boli od júla 1930 súčasť letky 7B1 na lietadlovej lodi Béarn. Celkom postavených 40 lietadiel v dvoch sériách (prvá séria 5 ks do júla 1930, ďalšie lietadlá po skončení porovnávacích skúšok), na základe porovnávacích skúšok s ďalšími verziami PL 7 bolo rozhodnuté o sériovej výrobe.
Po skončení porovnávacích skúšok sa lietadlá ďalej upravovali tak, aby sa mohli konce vrchného krídla pri pohybe na palube lode sklápať smerom dolu a tak sa ušetrilo miesto v hangároch plavidla. Sériové označenie tejto varianty bolo PL 7 T2B2. Prvých 10 vyrobených lietadiel (PL 7 18m - 9 ks a PL 7 17m25 - 1 ks) bolo modifikovaných tak, aby získali vlastnosti verzie PL 7 16m50 a bolo objednaných 30 nových lietadiel. V júni 1931, po strate dvoch lietadiel spôsobených rozpadnutím vo vzduchu po nadmerných vibráciách boli zvyšné lietadlá uzemnené. Vibrácie boli odstránené zosilnením vzpier krídiel a zosilnneím upevnenia motora, pričom bola nahradená aj pôvodná dvojlistá vrtuľa trojlistovou. Po vykonaných úprtavách sa lietadlá vrátili do služby v septembri 1932. Tieto úpravy umožnili zvýšiť rýchlosť na 170 km/hod a max. vzletovú hmotnosť na 3950 kg.
Zdroje:
Sources:
www.aviafrance.com
http://www.cofe.ru/avia/L/L-39.htm
http://www.airwar.ru/enc/bww1/pl7.html
avia.russian.ee
URL : https://www.valka.cz/Levasseur-PL-7-T-2B-2-t57964#209558Verze : 0
MOD
Zopár snímkov.....


Na prvom snímku je 6 lietadiel PL 7 T2B2, súčasť letky 7B1 na palube lietadlovej lode Béarn, na druhom snímku je lietadlo PL 7 T2B2, s najväčšou pravdepodobnosťou prestavané z PL 7 18m. Posledný snímok predstavuje lietadlo PL 7 16m50 (PL 7 T2B2) druhej výrobnej série.
Levasseur PL.7 T.2B.2 - PL 7 T2B2 (www.aviafrance.com)

PL 7 T2B2 (www.aviafrance.com)
Levasseur PL.7 T.2B.2 - PL 7 T2B2 vzniknuté prestavbou z PL 7 18m (www.aviafrance.com)

PL 7 T2B2 vzniknuté prestavbou z PL 7 18m (www.aviafrance.com)
Levasseur PL.7 T.2B.2 - Na palube lietadlovej lode Béarn (http://mer-1939a1945.fr/index.php?NIUpage=31&Param1=657)

Na palube lietadlovej lode Béarn (mer-1939a1945.fr)
URL : https://www.valka.cz/Levasseur-PL-7-T-2B-2-t57964#209561Verze : 0
MOD