LKW 15t mil gl Faltstraßengerät (FSG)
Vozovkový pokladač pro pokládání a vyzdvižení deskové vozovky, která má umožnit průjezd těžších vozidel v málo únosném terénu. Maximální únosnost vozovkového "koberce" složeného z 18 šestiúhelníkových segmentů činí 70 tun.
Vývoj pro potřeby německé armády probíhal od roku 1988 u společnosti Krauss-Maffei (dnes KMW). Německou nástavbu používá na podvozcích Renault TRM-1000 francouzská armáda, označení prostředku zní MATS (moyen d’amélioration de la traficabilité des sols).
V roce 2006 obdržela rakouská armáda 13 těchto vozovkových pokladačů z přebytků Bundeswehru. Vozidla se vyznačovala minimálním stupněm opotřebení.
Dalším uživatelem se stalo Nizozemsko, které pokladače (téměř identického provedení s modelem Bundeswehru) používá pod označením MLC65.
Uživatelé: SRN, Nizozemsko, Rakousko (Francie)
Výrobce nástavby: Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG, Mnichov
Výrobce podvozku: MAN Nutzfahrzeuge AG, Mnichov
Technicko-taktická data
Podvozek: LKW 15t mil glw KAT I A1 8x8
Hmotnost bez vozovky: 18 120 kg
Hmotnost s vozovkou: 27 220 kg
Obsluha: 2
Rozměry (v pochodové poloze):
- délka: 11 200 mm
- šířka: 2 990 mm
- výška: 3 600 mm
Vozovka:
- délka: 50 m
- šířka: 4,2 m
Rychlost:
- pokládání: 50 m za cca 10 minut
- nakládání: 50 m za cca 20 minut
Pohonná jednotka vozidla:
- KHD BF 8L 513 C o maximálním výkonu 294 kW (400 k)
Maximální rychlost: 90 km/h
Podvozek: Renault TRM-1000
Celková hmotnost: 24 100 kg
Obsluha: 2
Rozměry (v pochodové poloze):
- délka: 10 640 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 600 mm
Vozovka:
- délka: 40 m
- šířka: 4,2 m
Rychlost:
- pokládání: 50 m za cca 10 minut
- nakládání: 50 m za cca 20 minut
Pohonná jednotka vozidla:
- 6-válcový vznětový motor Renault o maximálním výkonu 275 nebo 323 k
Maximální rychlost: 89 km/h
Vozovkový pokladač pro pokládání a vyzdvižení deskové vozovky, která má umožnit průjezd těžších vozidel v málo únosném terénu. Maximální únosnost vozovkového "koberce" složeného z 18 šestiúhelníkových segmentů činí 70 tun.
Vývoj pro potřeby německé armády probíhal od roku 1988 u společnosti Krauss-Maffei (dnes KMW). Německou nástavbu používá na podvozcích Renault TRM-1000 francouzská armáda, označení prostředku zní MATS (moyen d’amélioration de la traficabilité des sols).
V roce 2006 obdržela rakouská armáda 13 těchto vozovkových pokladačů z přebytků Bundeswehru. Vozidla se vyznačovala minimálním stupněm opotřebení.
Dalším uživatelem se stalo Nizozemsko, které pokladače (téměř identického provedení s modelem Bundeswehru) používá pod označením MLC65.
Uživatelé: SRN, Nizozemsko, Rakousko (Francie)
Výrobce nástavby: Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG, Mnichov
Výrobce podvozku: MAN Nutzfahrzeuge AG, Mnichov
Technicko-taktická data
Podvozek: LKW 15t mil glw KAT I A1 8x8
Hmotnost bez vozovky: 18 120 kg
Hmotnost s vozovkou: 27 220 kg
Obsluha: 2
Rozměry (v pochodové poloze):
- délka: 11 200 mm
- šířka: 2 990 mm
- výška: 3 600 mm
Vozovka:
- délka: 50 m
- šířka: 4,2 m
Rychlost:
- pokládání: 50 m za cca 10 minut
- nakládání: 50 m za cca 20 minut
Pohonná jednotka vozidla:
- KHD BF 8L 513 C o maximálním výkonu 294 kW (400 k)
Maximální rychlost: 90 km/h
Podvozek: Renault TRM-1000
Celková hmotnost: 24 100 kg
Obsluha: 2
Rozměry (v pochodové poloze):
- délka: 10 640 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 600 mm
Vozovka:
- délka: 40 m
- šířka: 4,2 m
Rychlost:
- pokládání: 50 m za cca 10 minut
- nakládání: 50 m za cca 20 minut
Pohonná jednotka vozidla:
- 6-válcový vznětový motor Renault o maximálním výkonu 275 nebo 323 k
Maximální rychlost: 89 km/h