Kočerigin DI-6

Kocherigin DI-6
Кочеригин ДИ-6
     
Název:
Name:
Kočerigin DI-6 Kocherigin DI-6
Originální název:
Original Name:
Кочеригин ДИ-6
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1934-DD.MM.1936 Moskevský letecký závod č. 39 V. R. Menžinského, Moskva /
DD.12.1936-DD.MM.1938 Tušinský letecký závod č. 81 Molotova, Tušino /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1934-DD.09.1934 prototyp
DD.12.1936-DD.MM.1938 série
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
161 ?
První vzlet:
Maiden Flight:
30.09.1934 CKB-11 (TsKB-11)
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže wheels/ski
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1360 kg 2998 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2033 kg 4482 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,940 / 7,430 m 32ft 7,33in / 24ft 4,5in
Délka:
Length:
6,870 m 22ft 6,5in
Výška:
Height:
3,200 m 10ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2 270.82 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
80,803 kg/m2 16.55 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Švecov M-25 (licenční výroba Wright R-1820-F3) vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o výkonu 525,9 kW (715 k).
Vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu, průměr 2 800 mm.
Shvetcov M-25 (licence-built Wright R-1820-F3) nine-cylinder air-cooled radial engine, rated at 705 hp for nominal power,
driving a two-blade metal fixed-pitch propeller of 9ft 2.25in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
372 km/h v 3000 m 231.2 mph in 9843 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
315 km/h v 2600 m 195.7 mph in 8530 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
10,18 m/s 2003.9 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,0 min do 5000 m 10,0 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7700 m 25262 ft
Dolet:
Range:
550 km 341.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v křídlech, 750 nábojů pro každý a
1x pohyblivý kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v zadním střelišti se 750 náboji.
Pumový náklad: 4x 10 kg puma.
Two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns in the wings, 750 rpg and
one flexible rearward-firing 0.3 inch ShKAS machine-gun in rear cocpit.
Bomb load: Up to 88 lb.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- Stihací letoun DI-6 byl dílem konstruktérů S. A. Korčegina a V. P. Jačenka.
- Letoun byl smíšené konstrukce, stíhací verze měla zatahovací podvozek.
- Něktré problémy jej doprovázely po celou dobu jeho nasazení - vibrace motoru, křídel a omezené palebné pole pro střelce.
- Letoun byl upravován a úpravy se negativně projevily nárůstem hmotnosti.
- Celkem bylo postaveno asi 222 letadel DI-6, z tohoto množství bylo 61 bitevních DI-6Š.
Two-seat fighter biplane. The DI-6 was of mixed construction and had retractable landing gear. The engine was a copy of the Wright R-1820 Cyclone.
Problems including excessive vibration, and a poor field of fire for the gunner, were never adequately resolved, and the various fixes implemented to cure these and other problems eventually added around 350 lb to the aircraft's weight.
Around 220 were built, and were used in combat in the 1939 Manchurian conflict with the Japanese.
Zdroje:
Sources:
http://bcnh.narod.ru/di6/di6-1.htm
http://www.airwar.ru/enc/fww1/di6.html
www.j-aircraft.com
http://opoccuu.com/di-6.htm
airspot.ru
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/di-6.html
archiv autora

Kočerigin DI-6 -


Kočerigin DI-6 -


Kočerigin DI-6 -


Kočerigin DI-6 -


Kočerigin DI-6 -


URL : https://www.valka.cz/Kocerigin-DI-6-t143262#462742 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více