Kawaniši K-7B

Kawanishi K-7B / 川西K- 7B
     
Název:
Name:
Kawaniši K-7B poštovní letoun Kawanishi K-7B Mail-carrying Aircraft
Originální název:
Original Name:
川西K- 7B 输送机
Kategorie:
Category:
transportní letoun cargo aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1925-DD.11.1925 Kawanishi Machinery Works, Kobe /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1925-DD.11.1925
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1925
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1150 kg 2535 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2330 kg 5137 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,000 m 39ft 4,43in
Délka:
Length:
9,450 m 31ft 0,05in
Výška:
Height:
3,800 m 12ft 5,61in
Plocha křídla:
Wing Area:
34,00 m2 365.97 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
68,529 kg/m2 14.04 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Lorraine I, vodou chlazený dvanáctiválec o výkonu 294 kW (400 k) a max. výkonu 324 kW (440 k).
Vrtule dvoulistá dřevěná.
Lorraine I twelve-cylinder liquid-cooled vee engine, power output 395 hp and maximum power 434 hp,
driving a two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
220.5 km/h v 0 m 137 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
169 km/h v 2500 m 105 mph in 8202 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m 22966 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná None
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: 10 h
Užitečné zatížení: 300 kg.


Jediný postavený letoun této verze, mohl být provozován s kolovým podvozkem i s podvozkem plovákovým, nejdříve létal s podvozkem kolovým.
Zásadní změnou proti předchůdci K-7A byla instalace výkonnějšího motoru Lorraine I.
Od září 1926 přepravoval poštovní náklad na obtížné trase Ósaka - Dairen (Čína), později zde létal s modernějším Kawaniši K-10.
Endurance: 10 hours
The normal payload of 661 lb.


K-7B Mail-carrying Aircraft
The sole example of the K-7B was completed in November 1925 as a modified version of the K-7A seaplane, and it could be equipped with either floats or wheels. It was powered by a 400hp Lorraine engine. Initially the aeroplane was fitted with wheels to demonstrate its capability as a mail plane.
In September 1926, this aeroplane success fully completed the first mail-carrying flight between
Osaka and Dairen in conjunction with the later Kawanishi K-10 aircraft.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
en.wikipedia.org
http://www.shinmaywa.co.jp/
archiv autora

Kawaniši K-7B -


URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-K-7B-t121613#416245 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více