Název: Name: | Kajaba Ku-2 | Kayaba Ku-2 |
Originální název: Original Name: | 萱场 2 型无尾翼滑翔机 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | experimental aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.10.1940 Kayaba Works Co., Ltd., Sendai | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.10.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.10.1940 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | bezocasé | tailless |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzná ližina | skid |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | 32ft 1,82in |
Délka: Length: | 3.048 m | 10ft |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 14,50 m2 | 156.08 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | žádný | none |
Počet motorů: Number of Engines: | 0 | |
Typ: Type: | - | - |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 0 | 0 |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 75 km/h v ? m | 46.6 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná | none |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Experimentální bezocasý kluzák - návrh: dr. Hidemasa Kimura - na kluzácích, které objednalo armádní letectvo, spolupracoval s inženýrem Joji Washimim. - při konstrukci Dr. Kimura využil zkušenosti, které získal se svým kluzákem HK-1 - kluzák Ku-2 provedl celkem 262 letů | Experimental Tailless Glider - designer Hidemasa Kimura - Developed with the help of the Kayaba company's chief designer Shigeki Naito. |
Zdroje: Sources: | www.century-of-flight.net http://www.aviation-history.com/kayaba/ku2-a.htm archiv autora |