Daewoo KIFV
Korean Infantry Fighting Vehicle bylo vyvinuto podle požadavků jihokorejské armády firmou Daewoo. Korba je podobná korbě amerického vozidla AIFV. Vozidlo KIFR je poháněno ovšem motorem MAN spojený s automatickou převodovkou T-300. Další odlišnosti jsou patrné zejména v konstrukci střech korby.
Střelec ovládá kulomet M2HB ráže 12,7 mm, který je opatřen otevřenou pancéřovou ochranou ze všech stran. Velitel vozidla má k dispozici kulomet r. 7,62 mm umístěný na otočném čepu.
Vozidlo je obojživelné, pojezdové ústrojí tvoří bez nosných kladek pět pojezdových kol s hnacím kolem vpředu a napínacím vzadu. Prostor roje se nachází v zadní části a je opatřen jediným průlezem ve stropě a rozměrnými rampovými dveřmi v zádi korby. Roj má na každé straně k dispozici dvě střílny s periskopy.
Korean Infantry Fighting Vehicle bylo vyvinuto podle požadavků jihokorejské armády firmou Daewoo. Korba je podobná korbě amerického vozidla AIFV. Vozidlo KIFR je poháněno ovšem motorem MAN spojený s automatickou převodovkou T-300. Další odlišnosti jsou patrné zejména v konstrukci střech korby.
Střelec ovládá kulomet M2HB ráže 12,7 mm, který je opatřen otevřenou pancéřovou ochranou ze všech stran. Velitel vozidla má k dispozici kulomet r. 7,62 mm umístěný na otočném čepu.
Vozidlo je obojživelné, pojezdové ústrojí tvoří bez nosných kladek pět pojezdových kol s hnacím kolem vpředu a napínacím vzadu. Prostor roje se nachází v zadní části a je opatřen jediným průlezem ve stropě a rozměrnými rampovými dveřmi v zádi korby. Roj má na každé straně k dispozici dvě střílny s periskopy.