International M-5-6
délka: 6 125 mm
šířka: 2 230 mm
výška: 2 800 mm (s plachtou)
hmotnost: 5 400kg
motor: šestiválec o obsahu 5 220 cc
výkon motoru: 95 hp při 2600 ot./min
max. rychlost: 73 km/hod
V letech 1941-1945 bylo vyrobeno 40 000 ks.
Byl určen pro použití u US Navy.
délka: 6 125 mm
šířka: 2 230 mm
výška: 2 800 mm (s plachtou)
hmotnost: 5 400kg
motor: šestiválec o obsahu 5 220 cc
výkon motoru: 95 hp při 2600 ot./min
max. rychlost: 73 km/hod
V letech 1941-1945 bylo vyrobeno 40 000 ks.
Byl určen pro použití u US Navy.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#43832Verze : 0
MART.in
MOD
Tak jsem se díval a jde zřejmě o "kachnu" pérování, zadní nápravyi další detaily podvozku jsou odlišné, ani v knížkách jsem na podobnou věc nenarazil, myslím že jsou to dvě různá auta.
Vozidlo bylo v rámci Lend Lease dodáváno i do SSSR, šlo o 3000 kusů verze 6x4 a 500 kusů 6x6 (M-5H-6)
Vozidlo bylo v rámci Lend Lease dodáváno i do SSSR, šlo o 3000 kusů verze 6x4 a 500 kusů 6x6 (M-5H-6)
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#162314Verze : 0
"Někde jsem četl, že tento automobil byl postaven na stejné platformě jako "armáďácký" GMC CCKW 353. ..."
International Harvester M-5-6, resp. celá řada těchto vozidel 6x6, 6x4, 4x4 a 4x2 nemá s vozidly GMC CCKW-353 společného nic. Uśpořádání podvozku (zavěšení kol atd.) je odlišné, pohonná jednotka je odlišná. Pouze standardní korby pro 2,5 tunovou verzi mohly být shodné (ale často se lišily, IHC měly korby upořádané jinak, než ostatní 2,5-tunky). V případě zájmu mohu dodat více detailů. Je-li kazatel modelář a uvažuje-li o použití podvozku z GMC na přestavbu na IHC, dle mého názoru to není ta pravá cesta.
International Harvester M-5-6, resp. celá řada těchto vozidel 6x6, 6x4, 4x4 a 4x2 nemá s vozidly GMC CCKW-353 společného nic. Uśpořádání podvozku (zavěšení kol atd.) je odlišné, pohonná jednotka je odlišná. Pouze standardní korby pro 2,5 tunovou verzi mohly být shodné (ale často se lišily, IHC měly korby upořádané jinak, než ostatní 2,5-tunky). V případě zájmu mohu dodat více detailů. Je-li kazatel modelář a uvažuje-li o použití podvozku z GMC na přestavbu na IHC, dle mého názoru to není ta pravá cesta.
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#287398Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.