IVL C.VI 25

     
Název:
Name:
IVL C.VI 25 IVL C.VI 25
Originální název:
Original Name:
IVL C.VI 25
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1925-DD.MM.1925 Ilmailuvoimien Lentokonetehdas, Helsinki
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1925-DD.MM.1925
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
11.06.1925
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
655 kg 1444 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
845 kg 1863 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,50 m 31ft 2,01in
Délka:
Length:
6,90 m 22ft 7,64in
Výška:
Height:
2,93 m 9ft 7,34in
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 ? ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Siemens-Halske Sh.IIIA o výkonu 118 kW/160 k
čtyřlistá dřevěná vrtule
Siemens-Halske Sh.IIIA, power 158 hp
four-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
210 km/h v ? m 130.5 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6500 m 21325 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
plánovaná:
2x kulomet Vickers ráže 7,7 mm
planned:
2x .303 in Vickers machine gun
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Historie: Letoun navazoval na svého předchůdce I.V.L. C.24 a měl stejnou konstrukci. Jen křídlo bylo štíhlejší a vzpěry byly ve tvaru písmeně N (předchozí typ měl vzpěry do V). K pohonu byl opět zvolen nevhodný motor Siemens-Halske Sh 3A a vyskytly se úplně sejné problémy jako u C.24. Navíc byl stroj těžký na příď.
Letoun byl zničen 17. prosince 1925 po pouhých 21 hodinách strávených ve vzduchu, když mu selhala pohoná jednotka.
Poté byl celý projekt zrušen.
-
Zdroje:
Sources:
Z archivů - IVL C.VI 25, L+K 2011/01.
Green W. - Swanborough G.: Encyklopedie stíhacích letounů, Svojtka & Co. 2002
http://en.wikipedia.org/wiki/IVL_C.VI.25
www.k-silmailumuseo.fi
URL : https://www.valka.cz/IVL-C-VI-25-t60968#219572 Verze : 0
slon-76.livejournal.com

IVL C.VI 25 -


URL : https://www.valka.cz/IVL-C-VI-25-t60968#503686 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více