Název: Name: | IVL C.VI 25 | |
Originální název: Original Name: | IVL C.VI 25 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1925-DD.MM.1925 Ilmailuvoimien Lentokonetehdas, Helsinki | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1925-DD.MM.1925 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 11.06.1925 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 655 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 845 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,50 m | |
Délka: Length: | 6,90 m | |
Výška: Height: | 2,93 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Siemens-Halske Sh.IIIA o výkonu 118 kW/160 k čtyřlistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 210 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6500 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | plánovaná: 2x kulomet Vickers ráže 7,7 mm | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Historie: Letoun navazoval na svého předchůdce I.V.L. C.24 a měl stejnou konstrukci. Jen křídlo bylo štíhlejší a vzpěry byly ve tvaru písmeně N (předchozí typ měl vzpěry do V). K pohonu byl opět zvolen nevhodný motor Siemens-Halske Sh 3A a vyskytly se úplně sejné problémy jako u C.24. Navíc byl stroj těžký na příď. Letoun byl zničen 17. prosince 1925 po pouhých 21 hodinách strávených ve vzduchu, když mu selhala pohoná jednotka. Poté byl celý projekt zrušen. | |
Zdroje: Sources: | Z archivů - IVL C.VI 25, L+K 2011/01. Green W. - Swanborough G.: Encyklopedie stíhacích letounů, Svojtka & Co. 2002 http://en.wikipedia.org/wiki/IVL_C.VI.25 www.k-silmailumuseo.fi |
URL : https://www.valka.cz/IVL-C-VI-25-t60968#219572Verze : 0
Michal Rak
MOD
slon-76.livejournal.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | IVL C.VI 25 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/IVL-C-VI-25-t60968#503686Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.