Název: Name: | SPA 25C Polonia | SPA 25C Polonia |
Originální název: Original Name: | SPA 25C Polonia | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.1928 Società Ligure Piemontese Automobili SA, Torino | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.1928 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 300 + 150 1) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.192R | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | ? | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | ? | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 2500 kg | 5512 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 1500-2000 kg | 3307-4409 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 5915 mm | 19 ft 4 ⅞ in |
Celková šířka: Overall Width: | 1800 mm | 5 ft 10 ⅞ in |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | ? |
Rozchod: Track: | 1500 2) mm - 3800 mm | 59,06 in 2) |
Brzdová soustava: Braking System: | ? | ? |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | Overmann 895x135 mm nebo Polska Opona Stomil 31x6´´ | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Čtyřválcový čtyřtakt chlazený kapalinou SPA o síle 25,8 kW při 2000 ot./min. | - |
Převodovka: Gearbox: | ? | ? |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 115 l | 25.3 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 40-45 km/h | 24,9-28 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 33 l/100 km | 8.56 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 320 km | 199 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | Polsko | Poland |
Poznámka: Note: | 1) Třista kusů vyrobených v Itálii a exportovaných do Polska, 150 kusů vyrobených v dílech a smontovaných v Polsku v Zakładach Mechanicznych "Ursus" S.A. 2)1500 = rozchod zadních kol 1510-1536 mm = rozchod předních kol | - |
Zdroje: Sources: | www.weu1918-1939.pl Jońca, Andrzej, Szubański, Rajmund, Tarczyński, Jan: Wrzesień 1939-pojazdy Wojska Polskiego. Barwa i broń., WKŁ, Warszawa 1990 |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Jeden z prvních výrobních sérií
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
SPA 25C s kulometem Hotchkiss vz. 14