Název: Name: | Grigorovič I-2 bis | |
Originální název: Original Name: | Григорович И-2 бис | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.MM.1929 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva / DD.MM.1929-DD.MM.1929 Leningradský letecký závod č.23, Petrohrad / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1928-DD.MM.1929 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 50 závod č. 1 28 závod č. 23 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1172 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1672 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,15 m | |
Délka: Length: | 7,32 m | |
Výška: Height: | 3,00 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 23,81 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | M-5 o výkonu 309 kW/420 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 235 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,6 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5340 m | |
Dolet: Range: | 600 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x kulomet PV-1 ráže 7,62 mm | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Vznikl úpravou I-2. Nevyhovující kabina byla rozšířena a sedadlo pilota bylo umístěno výš, střední část trupu byla příhradové konstrukce. K pohonu sloužil upravený licenční motor Liberty označený v Sovětském svazu M-5 s výkonem zvýšeným na 420 k. Byl to první stíhací letoun domácí konstrukce zavedený do výzbroje VVS ve větším počtu. Problémy s chlazením motorů M-5 letounů I-2bis vedly k tomu, že některé kusy byly vybaveny chladiči typu Lamblin, tato verze byla označena I-2prim | |
Zdroje: Sources: | Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. Бюшгенс Г.С. самолетостроение в СССР 1917-1945. ЦАГИ 1992. http://ram-home.com/ram-old/i-2bis.html |
URL : https://www.valka.cz/Grigorovic-I-2-bis-t44268#174369Verze : 1
ICE
MOD
http://www.airwar.ru/enc/fww1/i2.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Grigorovič I-2 bis |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Grigorovič I-2 bis |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Grigorovič I-2 bis |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Grigorovic-I-2-bis-t44268#547482Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.