Název: Name: | Gloster TSR.38 | Gloster TSR.38 |
Originální název: Original Name: | Gloster TSR.38 | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní letoun | aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 Gloster Aircraft Co. Ltd., Hucclecote | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1932-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.05.1932 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1969 kg | 4340 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3646 kg | 8038 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 14.02 m | 46ft |
Délka: Length: | 11.38 m | 37ft 4in |
Výška: Height: | 3.51 m | 11ft 6in |
Plocha křídla: Wing Area: | 56.76 m2 | 611 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Kestrel IIMS o výkonu 447 kW, později Rolls-Royce Goshawk VIII o výkonu 515 kW dvoulistá vrtule | Rolls-Royce Kestrel IIMS, power 600 hp, later Rolls-Royce Goshawk VIII, power 690 hp two-blade propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 244.6 km/h v 0 m | 152 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 5.2 m/s | 1026 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,75 min do 3048 m | 9,75 min to 10000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6096 m | 20000 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Vickers a 1x pohyblivý kulomet Lewis, oba ráže 7,7 mm 770 kg pum nebo 1 torpédo | 1x fixed.303 Vickers machine gun 1x flexible Lewis machine gun 1x torpedo or 1700 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Letoun vznikl podle požadvaku na nový průzkumný/pozorovací a torpédový letoun. Jednalo se o klasický dvouplošník kovové kostry, která byla z větší části krytá plátnem. Tříčlenná osádka seděla v oteřeném kokpitu, k pohonu byl zvolen motor Rolls-Royce Kestrel IIMS (600 k), který později nahradil výkonější Rolls-Royce Goshawk VIII (690 k). Prototyp sériového čísla S1705 poprvé vzlétl v dubnu 1932, sériové se však letoun nestavěl. | - |
Zdroje: Sources: | www.britishaircraft.co.uk www.aviastar.org http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_TSR.38 |