Fukunaga Tenrjú 3

Fukunaga Tenryu 3 / 福永天竜3
     
Název:
Name:
Fukunaga Tenryu 3 Fukunaga Tenryu 3
Originální název:
Original Name:
福永天竜3
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1919-DD.MM.1919 Fukunaga Aeroplane Research Studio, Kaketsuka /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1919-DD.MM.1919
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 konverze
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,750 m 32ft
Délka:
Length:
7,920 m 26ft
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
20,80 m2 223.89 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gregoire Gyp kapalinou chlazený řadový čtyřválec o výkonu 33,1 kW (45 k).
Vrtule dvoulistá dřevěná.
Gregoire Gyp four-cylinder inline water-cooled engine, rated at 44.4 hp,
driving a two-bladed wooden propeller.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
88.5 km/h v 0 m 55 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v m ? mph in 0 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná none
Uživatelské státy:
User States:
civilní letecká škola A private flying school
Poznámka:
Note:
Letecká škola Fukunaga používala k výcviku letoun Itoh Emi 2, letoun byl často a zásadně opravován, až v roce 1919 nabyl nové a natolik odlišné podoby, že byl přejmenován na Tenryu 3 (podle japonské řeky), nadále byl používán k výcviku až do úplného opotřebení motoru Gregoire Gyp, který byl vyroben v roce 1911. The original aircraft Itoh Emi 2 was frequently and radically repaired until generate a new aircraft was named Tenryu 3. This airplane was used to provide flying training.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
archiv autora

Fukunaga Tenrjú 3 -


URL : https://www.valka.cz/Fukunaga-Tenrju-3-t139911#454925 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více