Main Menu
User Menu

Friedrichshafen G.IIIa

     
Název:
Name:
Friedrichshafen G.IIIa
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen G.IIIa
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.03.1918-DD.MM.1918 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
DD.MM.1918-DD.MM.1918 Daimler Motoren-Gesellschaft mbH, Stuttgart /
DD.MM.1918-DD.MM.1918 Hanseatische Flugzeugwerke Karl Caspar AG, Hamburg /
Období výroby:
Production Period:
DD.03.1918-DD.MM.1918
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~300 FF
~150 Daimler
40 Caspar
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2700 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4200 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
24,00 m
Délka:
Length:
12,24 m
Výška:
Height:
4,68 m
Plocha křídla:
Wing Area:
94,86 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Mercedes D.IVa o výkonu 191 kW/260 k
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
140 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum LMG 14 na přídi
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum LMG 14 na hřbetě


800 kg pum
Uživatelské státy:
User States:

?
?
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Grosz, P. M. Fdh G.III-IIIA, Windsock Datafile 65. Berkhamsted 1997. ISBN 0-948414-97-9.
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-G-IIIa-t176949#521397Verze : 0
MOD
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Friedg3.jpg

Friedrichshafen G.IIIa - Ukořistěný G.IIIa vystavený bez motorů v londýnském parku St. Jamess.

Ukořistěný G.IIIa vystavený bez motorů v londýnském parku St. James's.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-G-IIIa-t176949#521398Verze : 0
MOD
flyingmachines.ru

Friedrichshafen G.IIIa - G IIIa (Daim.) 779/18, v podstatě definitivní podoba. G.IIIa měly nové krabicové ocasní plochy, kterébyly vystaveny proudu vzduchu od vrtulí a usnadňovaly proto řízení při vysokých rychlostech, tento stroj je navíc vybaven Flettnerovou Hilfsruder na horních křidélcích. Zbarven je nočními lozenge na všech plochách.

G IIIa (Daim.) 779/18, v podstatě definitivní podoba. G.IIIa měly nové krabicové ocasní plochy, kterébyly vystaveny proudu vzduchu od vrtulí a usnadňovaly proto řízení při vysokých rychlostech, tento stroj je navíc vybaven Flettnerovou "Hilfsruder" na horních křidélcích. Zbarven je "nočními lozenge" na všech plochách.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-G-IIIa-t176949#521400Verze : 0
MOD
flyingmachines.ru

Friedrichshafen G.IIIa - Údaje o pumovém nákladu možném podvěsit pod G.III se různí, v každém případě tento G.IIIa od Bosta 26, Bogohl VIII, má podvěšenu 1000kg pumu.

Údaje o pumovém nákladu možném podvěsit pod G.III se různí, v každém případě tento G.IIIa od Bosta 26, Bogohl VIII, má podvěšenu 1000kg pumu.
Friedrichshafen G.IIIa -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-G-IIIa-t176949#521406Verze : 0
MOD