Friedrichshafen FF.39

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1917 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
14
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1916
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1438 kg 3170 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2102 kg 4634 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
17,10 m 56ft 1,23in
Délka:
Length:
11,40 m 37ft 4,81in
Výška:
Height:
4,20 m 13ft 9,34in
Plocha křídla:
Wing Area:
68,50 m2 737.33 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Benz Bz.IV o výkonu 147 kW/200 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Benz Bz.IV, power 197 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
137 km/h v 0 m 85.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
17-27 min do 2000 m 17-27 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
600 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet 1x flexible 7,92 mm machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Rozvinutím FF.33E vznikl FF.39, původně s motorem Daimler D.II o výkonu 119 kW. Sériové troje dostaly motor Benz, kvůli kterému bylo horní křídlo mírně posunuto dopředu, kulomet, a byly označeny jako FF.39c. Na malé sérii byla testována různá rádiová výstroj, pod označením CFT s jednosměrnou vysílačkou, jako CHFT s vysílačkou obousměrnou. -
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#291456 Verze : 0
flyingmachines.ru

Friedrichshafen FF.39 -


Friedrichshafen FF.39 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#521214 Verze : 0
Zdroj:
Borzutski, Siegfried: Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993, ISBN 3-92751-360-1

Friedrichshafen FF.39 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-39-t79375#296631 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více