Main Menu
User Menu

Friedrichshafen FF.35

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.35 T
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.35 T
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1916
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2292 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3543 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
23,74 m
Délka:
Length:
13,50 m
Výška:
Height:
4,50 m
Plocha křídla:
Wing Area:
100,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Maybach Mb.IV o výkonu 177 kW/240 k
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
114 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
770 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1-2x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum
1x 726kg torpédo
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Koncem roku 1914 vznikl požadavek na vytvoření specializovaného torpédového letounu. Požadovaný stroj měl unést dvoučlennou osádku, 700kg torpédo a měl mít výdrž kolem tří či čtyř hodin letu. Po oslovení firmy Friedrichshafen 24. března 1915 byl vytvořen projekt FF.35, ale kvůli vytížení továrny byl prototyp dokončen až 2. února 1916. Byl to torpédový letoun obdobné konstrukce jako bombardér Friedrichshafen G.I, dvouplošník s křídly nestejného rozpětí, dvěma motory v tlačném uspořádání a plovákovým podvozkem. Oba nakonec postavené prototypy byly předány námořnictvu k testům v květnu 1916 a a dostaly sériová čísla 300 a 310. Další práce ale byly zastaveny ve prospěch prototypu úspěšného torpédového letounu FF.41.
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-35-t79374#291454Verze : 0
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ff35.html

Friedrichshafen FF.35 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-35-t79374#521209Verze : 0
MOD
Zdroj:
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ff35.html

Friedrichshafen FF.35 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-35-t79374#296628Verze : 0
MOD