Název: Name: | FSC Lublin-51 | FSC Lublin-51 |
Originální název: Original Name: | FSC Lublin-51 | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | 07.11.1951-DD.06.1959 Fabryka Samochodów Ciężarowych im. B. Bieruta, Lublin | |
Období výroby: Production Period: | 07.11.1951-DD.06.1959 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 17479 (všechny verze / all version) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1951 licenční výroba / licenced production of GAZ-51 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 2710 kg | 5975 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 2500 kg | 5512 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 5350 kg | 11795 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 3500 kg | 7716 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 8850 kg | 19511 lb |
Celková délka: Overall Length: | 5525 mm | 18 ft 1 ½ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2200 mm | 7 ft 2 ⅝ in |
Celková výška: Overall Height: | 2130 mm | 6 ft 11 ⅞ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 245 mm | 9 ⅝ in |
Rozvor: Wheelbase: | 3310 mm | 130 ¼ in |
Rozchod: Track: | 1585 mm - přední 1650 mm - zadní | 62 ⅜ in - front 65in - rear |
Brzdová soustava: Braking System: | - hydraulická, bez posilovača, bubnové brzdy na všetkých kolesách - parkovacia mechanická na kardanovom hriadeli | - hydraulic - parking brake - mechanical |
Elektrický systém: Electrical System: | jednovodičový, 12V, 2 x akumulátor 3ST70, alternator G-21 (225 W, 18A) | single wire, 12V, 2 x battery 3ST70, generator G-21 (225 W, 18A) |
Pneumatiky: Tyres: | 7,50-20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | GAZ-511), 6 valcový radový benzínový motor | GAZ-511), 6-cylinders, in-line gasoline engine |
Převodovka: Gearbox: | mechanická, 4 stupně vpřed, 1 vzad | mechanical, 4 gears forward, 1 reverse |
Spojka: Clutch: | jednodisková suchá | single disc, dry |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 90 l | 19.8 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 70 km/h | 43 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 25 km/h | 16 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 26,5 l/100 km | 10.66 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 330 km | 205 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 40 ° / 32 ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Licenční produkce GAZ-51 1)označovaný aj ako M-51, či GAZ-M-51 | licenced production of GAZ-51 1)also known as M-51 or GAZ-M-51 |
Zdroje: Sources: | http://yogi.bubu.w.interia.pl/02_02.htm (webarchive) https://pl.wikipedia.org/wiki/FSC_Lublin-51 |
Období | - |
Typ stroje | FSC Lublin-51 (nákladní automobil) |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Zelená tmavá / Dark Green |
|
Země | |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | http://muzeumgryf.pl/eksponaty/fsc-lublin-51/ |
FSC Lublin-51, rok výroby 1954, reštaurovaný exponát Muzeum Techniki Wojskowej GRYF
Web autora : http://muzeumgryf.pl/eksponaty/fsc-lublin-51/