Název: Name: | Dewoitine D.31 | Dewoitine D.31 |
Originální název: Original Name: | Dewoitine D.31 | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | passenger aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 Société Aéronautique Française-Avions Dewoitine, Toulouse | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (2nd prototype) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.01.1932 | |
Osádka: Crew: | 2 + 8 passengers | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3273 kg | 7216 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4862 kg | 10719 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5260 kg | 11596 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 25,180 m | 82ft 7,33in |
Délka: Length: | 14,000 m | 45ft 11in |
Výška: Height: | 4,150 m | 13ft 7,33in |
Plocha křídla: Wing Area: | 65,00 m2 | 699.65 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 74,80 kg/m2 | 15.32 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 9Qb (licenční výroba motoru Wright R-975 J6 Whirlwind) vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o nominálním výkonu 184 kW (250 k) a maximálním výkonu 235,4 kW (320 k). Vrtule dvoulistá. | Hispano-Suiza 9Qb (variant of the Licence built R-975 J-6 Whirlwind) nine-cylinder air-cooled radial engine rated at 247 hp for nominal power and 316 hp for maximum power output, driving a two-blade propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 220 km/h v 2100 m | 136.7 mph in 6890 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 182 km/h v ? m | 113.1 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6000 m | 19685 ft |
Dolet: Range: | 860 km | 534.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | unarmed |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Druhý prototyp dopravního letounu D.30 byl dokončen jako třímotorový a následně byl přeznačen na D.31. Pro pohon byly použity vzduchem chlazené hvězdicové motory Hispano-Suiza 9Qb. | A second prototype followed but was modified into a trimotor aircraft, designated the Dewoitine D.31 and powered by three Hispano-Suiza 9Qb nine cylinder radial engines |
Zdroje: Sources: | www.aviafrance.com http://en.wikipedia.org/wiki/Dewoitine_D.30 http://www.airwar.ru/enc/cw1/d31.html www.flightglobal.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |