Caproni Ca.3 - přehled verzí
Třímotorové těžké bombardéry Caproni používaly tři různá označení. Armádní označení, běžné označení používané piloty na základě celkového výkonu motorů, a zpětně vytvořené označení, zavedené Capronim po válce pro všechny jeho modely.
Poválečné | Vojenské | Neoficiální | Motory | Kusů | Poznámky |
Ca.30 | - | - | 2x 80k Gnome 1x 100k Gnome | 0 | původní projekt |
Ca.31 | - | Ca.260 | 2x 80k Gnome 1x 100k Gnome | 1 | prototyp |
Ca.32 | Ca.1 | Ca.300 | 3x 100k Fiat A.10 | 162 | první sériová verze |
- | Ca.2 | Ca.350 | 2x 100k Fiat 1x 150k Isotta-Fraschini V.4B | 9 | přechodný typ |
Ca.33 | Ca.3 | Ca.450 | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | 276? | hlavní varianta |
Ca.34 | Ca.1 | Ca.300 | 3x 100k Fiat A.10 | 1 | prototyp, oválný uzavřený trup |
Ca.35 | Ca.3 | Ca.450 | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | 1 | prototyp, oválný uzavřený trup |
Ca.36 | Ca.3 Mod | Ca.450 | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | 201 | poválečná produkce, skládatelná křídla |
Ca.36S | - | - | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | 1 | sanitní konverze |
Ca.39 | - | - | - | 0 | plovákový, projekt |
Ca.56 | - | - | 3x 100k Fiat A.10 | ? | šestimístná dopravní konverze |
Ca.56a | - | - | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | ? | šestimístná dopravní konverze |
- | CEP.1 B.2 | - | 2x 80k Le Rhone 9C nebo 9J 1x 130k Salmson 9R | 89? | francouzská licenční verze |
- | CAP.2 BN.2 | - | 3x 150k Isotta-Fraschini V.4B | - | francouzské označení pro Ca.33 |