Caproni Ca.164

     
Název:
Name:
Caproni Ca.164 Caproni Ca.164
Originální název:
Original Name:
Caproni Ca.164
Kategorie:
Category:
víceúčelový letoun utility aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.05.1941 SA Aeronautica Predappio, Predappio /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.05.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
381
První vzlet:
Maiden Flight:
17.11.1938
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
780 kg 1720 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1040 kg 2293 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,45 m 31ft 0,05in
Délka:
Length:
7,74 m 25ft 4,72in
Výška:
Height:
3,00 m 9ft 10,11in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,40 m2 241.11 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Alfa Romeo 115-I bis o výkonu 185 k Alfa Romeo 115-I bis, power 182 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
135 l 30 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
217 km/h v ? m 134.8 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
15,93 min do 3000 m 15,93 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4250 m 13944 ft
Dolet:
Range:
550 km 341.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:






Poznámka:
Note:
Caproni Ca.164 byl navržen pro soutěž, vypsanou v roce 1937 italským letectvem, jako náhrada za zastarávající cvičný letoun Caproni Ca 100, z tohoto stroje také vycházel. Konkurentem v soutěži pak byl kvalitativně pokročilejší SAIMAN 200. Prototyp byl označen Ca.163.
Ca.164 byl dvoumístný dvouplošník (s kratším horním křídlem) se smíšenou konstrukcí, který ale nesplňoval požadavky a v soutěži s konkurentem propadl. Nadále byl používán pouze jako kurýrní, nebyl totiž schopen ani základní akrobacie. Přesto bylo vyrobeno 279 strojů (podle jiného pramene asi 380, včetně 100 strojů pro Francii- v tom může být ten rozdíl).
-
Zdroje:
Sources:
Brotzu, E.; Caso, M.; Garello, G. Dimensione Cielo vol. 10: Scuola Collegamento. Edizioni dell’Ateneo & Bizzarri, Roma 1977.
Němeček, Václav. Caproni Predappio Ca-164, L+K 1979/11.
www.alieuomini.it
www.topsid.com
http://www.enricopezzi.it/aerei_c.htm
www.alatricolore.it

Caproni Ca.164 - http://www.cmpr.it/Regia/Ca%20164.jpg

http://www.cmpr.it/Regia/Ca%20164.jpg
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-164-t30517#182232 Verze : 0
Caproni Ca.164
Caproni Ca.164 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-164-t30517#182234 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Caproni Ca.164 - Ca.164 vyrovnané na továrním letišti ve Forli.

Ca.164 vyrovnané na továrním letišti ve Forli.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-164-t30517#514501 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více