Název: Name: | Tatra 148 S1 | Tatra 148 S1 |
Originální název: Original Name: | Tatra 148 S1 | |
Kategorie: Category: | jednostranný sklápěč | dump truck |
Výrobce: Producer: | Tatra n.p., Bánovce nad Bebravou | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1970-DD.MM.1981 (včetně ověřovací série / including initial series) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | téměř / almost 20 000 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1968 (prototyp T-148 / T-148 prototype) | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 10500 kg | 23149 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 15300 kg | 33731 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 26000 kg | 57320 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | - kg | - lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | - kg | - lb |
Celková délka: Overall Length: | 7165 mm | 23ft 6,08in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2,43in |
Celková výška: Overall Height: | 2645 mm | 8ft 8,12in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 290 mm | 11,42in |
Rozvor: Wheelbase: | 3690 mm - 1320 mm | 145,28in - 51,97in |
Rozchod: Track: | 1966 mm - přední náprava 1770 mm - zadní nápravy | 77,4in - front axle 69,69in - rear axle |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní - pneumatická, dvouokruhová nouzová - ruční, mechanická parkovací - ruční, mechanická odlehčovací - motorová brzd | service brake - dual-circuit pressure-air brakes emergency brake - manual, mechanical parking brake - manual, mechanical engine brake - exhaust brake |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól dva akumulátory: 12 V / 175 Ah alternátor: 24 V / 30 A | nominal voltage: 24 V ground pole: negative two batteries: 12 V / 175 Ah alternator: 24 V / 30 A |
Pneumatiky: Tyres: | 11,00-20eHD 14 PR | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T2-928-1E - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva - počet válců: 8 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 813,9 Nm při 1200 ot/min - maximální výkon: 148,6 kW při 2000 ot/min | Tatra T2-928-1E - air cooled, V-type, four stroke, direct injection diesel engine - number of cylinders: 8 - bore: 4.72 in - stroke: 5.51 in - swept volume: 773 cu in - maximum torque: 600 lb.ft at 1200 rpm - maximum power output: 199 hp (202 PS) at 2000 rpm |
Převodovka: Gearbox: | synchronizovaná 5+1; řazení mechanické, normální a redukovaný chod | synchromeshed gearbox with semiautomatic split, 5 forward and 1 reverse gears, mechanical gear-shifting, normal or reduced drive mode |
Spojka: Clutch: | suchá, třecí, dvoulamelová, vzducho-kapalinové ovládání | dry, dual-plate, friction clutch, pneumatic-hydraulic control |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 200 ? l | 44 ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 70 km/h | 43.5 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 31-50 l/100 km | 9.11-5.65 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 40 ° / 47 ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0,41) m | 15,7in1) |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) bez přípravy, s přípravou 0,8 m | 1) without preparation, with preparation 31.5 in |
Zdroje: Sources: | Dílenská příručka pro opravy nákladních automobilů řady Tatra 148, II. vydání, Tatra - n.p. Kopřivnice, 1972 |