Motorlet M 06

Motorlet M 06


Typ : Turbokompresorový
Výrobce : Motorlet n.p., Praha-Jinonice
Rok výroby : 1953 - 1962


Výkonnost:
Startovní a bojový režim
Tah (kg) : 2 700
Otáčky (ot/min) : 11 560
Teplota plynů nejvyšší (°C): 720
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 5
Spotřeba paliva při 2 700 kg tahu (kg/hod): 2 889

Nominální režim
Tah (kg) : 2 400
Otáčky (ot/min) : 11 200
Teplota plynů nejvyšší (°C): 685
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 60
Spotřeba paliva při 2 400 kg tahu (kg/hod): 2 544


Maximální cestovní režim
Tah (kg) : 2 160
Otáčky (ot/min) : 10 870
Teplota plynů nejvyšší (°C): 645
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): neomezeně
Spotřeba paliva při 2 160 kg tahu (kg/hod): 2 268


Volnoběhový režim
Tah (kg) : 75
Otáčky (ot/min) : 2 500 +- 100
Teplota plynů nejvyšší (°C): 540
Nejvyšší přípustná doba chodu (min): 10
Spotřeba paliva (kg/hod): nejvýše 450


Rozměry
Maximální průměr (mm): 1273,5
Maximální výška (mm): 1273,5
Celková délka (mm): 2640
Suchá váha motoru (kg): 872

Technická data
Spalovací komora: 9 jednotlivých přímoproudých komor
Typ turbíny: axiální jednostupňová
Typ kompresoru: odstředivý jednostupňový s dvoustranným vstupem
Chlazení : vzduchem od odstředivého jednostupňového dmychadla, umístěného na hřídeli kompresoru


Zdroj: Instrukce pro provoz a technickou obsluhu motoru M 06, vydáno v roce 1953
URL : https://www.valka.cz/Motorlet-M-06-t63782#227587 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více