KT-04

vlečený terč
     
Název:
Name:
KT-04 KT-04
Originální název:
Original Name:
KT-04
Kategorie:
Category:
bezpilotní cílový letoun target drone
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1974-DD.MM.1985 Rudý Letov n.p., Praha /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1974-DD.MM.1985
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1971
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
konvenční vzlet, přistání na padáku conventional take-off, landing on a parachute
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
bezocasé tailless
Podvozek:
Undercarriage:
odhazovací jettisonable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
110 kg 243 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
2301) kg 5071) lb
Rozpětí:
Wingspan:
5,00 m 16 ft 4 ⅞ in
Délka:
Length:
4,90 m 16 ft ⅞ in
Výška:
Height:
1,20 m 3 ft 11 ¼ in
Plocha křídla:
Wing Area:
3,00 m2 32.29 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
žádný none
Počet motorů:
Number of engines:
0
Typ:
Type:
- -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
- -
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
6002) km/h v ? m 3732) mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
2500 m 8202 ft
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Vytrvalost:
Endurance:
1,33 h
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:


?


?
Poznámka:
Note:
1) s podvozkem
2) maximální vlečná rychlost
1) with wheels
2) max tow speed
Zdroje:
Sources:
Krouhlík, Jiří. Znají je u celého letectva, L+K 1978/19.
Havel, Jiří. Vlečný terč KT-04 v akci. L+K 2008/1.
Kbely, popiska k exponátu
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#709807 Verze : 1
KT-04


Vlečený terč KT-04 byl součástí výcvikového komplexu letounu L-39. Byl vlekán letounem L-39V. Terč je celokovový se samonosným křídlem. Má SOP, VOP nemá. Trup má tři části. V přední je zavěsné zařízení pro připojení lana, přistávací padák, mechanismus jeho otvírání, elektrický ovládací systém a akumulátor. Pod střední částí je složený nafukovací vak pro utlumení přistání a dva závěsy pro odhazovací podvozek. Uvnitř je pneumatická instalace s lahví na stlačený vzduch pro nafouknutí amortizátoru (vyrovnávací měch, kompenzátor). Zadní část nese svislou ocasní plochu a aerodynamicky zakončuje letoun.


TTD:
délka: 4,9 m
rozpětí: 5,3 m
výška: 1,2 m
nosná plocha: 3 m2
vzletová hmotnost bez podvozku: 110 kg


zdroj:
L+K č.19/1978, str. 78
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#233206 Verze : 0
vlečený terč KT-04
KT-04 - zdroj: L+K č.19/1978, výřez z obálky
autor původní fotografie V. Jukl

zdroj: L+K č.19/1978, výřez z obálky
autor původní fotografie V. Jukl

URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#233208 Verze : 0
Iné sfarbenie terča - terč č. 08-08. Umiestnenie: Strelnica Hradiště. 2007


Zdroj: Vlastný archív.
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#294888 Verze : 0
Letov KT-04, 12-09, Kbely 2010
KT-04 - vlastní foto

vlastní foto
KT-04 - vlastní foto

vlastní foto
KT-04 - vlastní foto

vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#360919 Verze : 0
Vlečný terč KT-04.
Letecké muzeum Vyškov.
2010



Vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#510758 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více