Název: Name: | Tatra 810 PRAM | Tatra 810 PRAM |
Originální název: Original Name: | Tatra 810 PRAM | |
Kategorie: Category: | přepravník minometu | mortar carrier |
Výrobce: Producer: | Tatra a.s., Kopřivnice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2009 | |
Obsluha: Crew: | 1 + 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Tatra 810-V-P-1R0R26 13 177 6x6.1R | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 9750 kg | 21495 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 13000 kg | 28660 lb |
Celková délka: Overall Length: | 7490 mm | 24ft 7in |
Celková šířka: Overall Width: | 2550 mm | 8ft 4in |
Celková výška: Overall Height: | 3320 mm | 10ft 11in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 430 mm | 1ft 5in |
Rozvor: Wheelbase: | 3150 mm - 1200 mm | 124in - 47 ¼ in |
Rozchod: Track: | 2020 mm - přední náprava 2100 mm - zadní nápravy | 79 ½ in - front axle 82 ⅝ in - rear axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Renault Dxi7 240-EC01 - řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný s chlazením plnícího vzduchu, s přímým vstřikem paliva, vznětový - počet válců: 6 - vrtání: 108 mm - zdvih: 130 mm - objem válců: 7,145 l - maximální točivý moment: 920 Nm při 1200 až 1700 ot/min - maximální výkon: 177 kW při 2300 ot/min | Renault Dxi7 240-EC01 - in-line, liquid cooled, turbocharged and charge-air-cooled direct injection, diesel - number of cylinders: 6 - bore: 4.25 in - stroke: 5.12 in - swept volume: 436 cu in - maximum torque: 679 lb.ft at 1200 to 1700 rpm - maximum power output: 237,4 bhp (240,7 PS) at 2300 rpm |
Převodovka: Gearbox: | ZF 6S 1000 T0 - mechanická, 6+1, manuální, synchronizovaná ZF Steyr VG 750 - přídavná převodovka - dvoustupňová sestupná, elektropneumatické řazení za klidu vozidla | ZF 6S 1000 T0 - mechanical, 6+1, manual, synchromeshed ZF Steyr VG 750 - tranfer box - dual speed, electro-pneumatical shifting, with torque divider |
Spojka: Clutch: | SAE2 - jednokotoučová s centrální pružinou, hydraulicky ovládaná s pneumatickým posilovačem, průměr 395 mm | SAE2 - single plate, with diaphragm spring, hydraulic control with pneumatic boobster, 395 mm diameter |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 320 l | 70.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 106 km/h | 66 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 28,5 l/100 km | 9.91 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 800 km | 497 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 36 ° / 36 ° | |
Svah: Gradient: | 452) ° | 1002) % |
Boční náklon: Side Slope: | 393) ° | 873) % |
Překročivost: Trench Crossing: | 0,9 m | 35in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | 47in |
Nástavba: Superstructure: | valníková plošina se zvedacím čelem Dhollandia | cargo bed with Dhollandia cargolift platfor |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) silnice, 31 l/100 km polní cesty, 66 l/100 km těžký terén 2) svah 45° je pro celkovou hmotnost 3) boční náklon 39° je pro pohotovostní hmotnost | 1) paved road, 9.11 mi/Imp gal unpaved road, 4.28 mi/Imp gal rough terrain 2) gradient of 100 % is for GVW 3) side slope of 87 % is for CW |
Zdroje: Sources: | MO ČR |