Bell 47G-3B-1

     
Název:
Name:
Bell 47G-3B-1 Bell 47G-3B-1
Originální název:
Original Name:
Bell 47G-3B-1
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1963-DD.MM.1967 Bell Helicopter Corp., Fort Worth, Texas
DD.MM.1963-DD.MM.196R Costruzioni Aeronautiche Giovanni Agusta SpA, Cascina Costa di Samarate
DD.MM.1965-01.10.1966 Westland Aircraft Ltd., Yeovil
01.10.1966-DD.12.1969 Westland Helicopters Ltd., Yeovil
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1963-DD.MM.1969
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Bell: 337
Agusta: 112
Westland: 2531)
První vzlet:
Maiden Flight:
02.07.1959 Bell 47G-3
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzné ližiny skids
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
814 kg 1794 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1338 kg 2950 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
13.17 m 43ft 2.5in
Délka trupu:
Fuselage Length:
9.63 m 31ft 7in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
2.83 m 9ft 3.5in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
11.32 m 37ft 1.5in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
1.73 m 5ft 8in
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
100.8 m2 1085 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
2.35 m2 25.31 ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Lycoming TVO-435-B1A o výkonu 201 kW Lycoming TVO-435-B1A, power 270 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
227 l 60 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
169 km/h v 0 m 105 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
138.4 km/h v 1524 m 86 mph in 5000 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4.5 m/s 880 ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3231 m 10600 ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
5243 m 17200 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
439.4 km 273 mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
2 2
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:
















Poznámka:
Note:
1) na základě sublicence od firmy Agusta, 222 používáno RAF jako Sioux AH Mk.1 (dalších 50 Sioux AH Mk.1 bylo postaveno firmou Agusta), 15 s dvojím řízením jako Sioux HT Mk.2 1) subcontracted by Agusta, 222 of those used by RAF as Sioux AH Mk.1 (together with 50 Agusta-built machines) and 15 as Sioux HT Mk.2 with dual controls
Zdroje:
Sources:
Pelletier, A. J. Bell Aircraft Since 1935, Putnam, London 1992. ISBN 1-55750-056-8.
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1963-1964. McGraw-Hill Book, Marston & Co, New York 1963.
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1965-1966. Sampson Low, Marston & Co, London 1965.
Harding, Steve. U.S. Army aircraft since 1947: An Illustrated Directory. Specialty Press, Stillwater 1990. ISBN 0-933424-53-1.
www.airforce.gov.au
www.heli-archive.ch
URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-3B-1-t207398#587600 Verze : 0
en.wikipedia.org

Bell 47G-3B-1 - Agusta Sioux AH Mk.1 patřící British Army Historic Flight, RIAT 2010.

Agusta Sioux AH Mk.1 patřící British Army Historic Flight, RIAT 2010.
URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-3B-1-t207398#587601 Verze : 0
en.wikipedia.org

Bell 47G-3B-1 -


URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-3B-1-t207398#587602 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více