BMW R 1150 RT

     
Název:
Name:
BMW R 1150 RT BMW R 1150 RT
Originální název:
Original Name:
BMW R 1150 RT
Výrobce:
Producer:
BMW Motorrad International, Mnichov
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2001-DD.MM.2004
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
1
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
279 kg 615 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
216 kg 476 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
495 kg 1091 lb
Celková délka:
Overall Length:
2230 mm 7ft 3.75in
Celková šířka:
Overall Width:
898 mm 2ft 11.25in
Celková výška:
Overall Height:
1380 mm 4ft 6.25in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý dvouválec, typu "boxer", čtyři ventily na válec air and oil-cooled, four stroke, flat-twin (boxer), four valves per cylinder
Výkon:
Power:
70 kW při 7250 ot/min 93.9 bhp at 7250 rpm
Převodovka:
Gearbox:
šestistupňová 6 gears
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
25,2 l 5.54 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
202 km/h 125.5 mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
4,7 l/100 km 60.1 mi/Imp gal
Jízdní dosah:
Cruising Range:
500 km 311 mi
Uživatelské státy:
User States:







...







...
Poznámka:
Note:
V roce 2001 začala výroba motocyklu BMW R1150RT (R- označuje motor typu "boxer", 1150- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2004, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1200RT.

U motocyklové čety Hradní stráže jsou motocykly R1150 RT používány společně s motocykly BMW R1100 RT. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, doplněné o dva a zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor). Mají také hasící přístroj.

Změnami oproti R1100 RT jsou: motor má větší vrtání a zdvih (101 mm x 70,5 mm), vyšší výkon a kroutící moment, dvě svíčky na válec, upravené vstřikování, ABS, nižší hmotnost, vyšší kompresní poměr (11,3:1), zadní kolo má 17", hydraulické ovládání spojky a viditelně jiná kapotáž s větším předním světlem a pětipaprsková kola místo třípaprskových.

Převodové poměry jsou: 2.050 / 1.600 / 1.267 / 1.040 / 0.900 / 0.700
Ráfky mají rozměry 3,50x17 a 5,00x17 a obouvají se na ně pneumatiky o rozměrech 120/70-ZR 17 a 170/60-ZR 17. Přední brzdové kotouče mají průměry zvětšené na 320 mm.
-
Zdroje:
Sources:
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#420615 Verze : 0
BMW 1150 RT - motocykel určený pre zabezpečenie policajnej činnosti pri sporevádzaní určených osôb, kolón techniky a materiálu. Používaný Vojenskou políciou AČR a Hradnou strážou prezidenta ČR.


Takticko-technické údaje:
Motor: 4-taktný dvojvalec, boxer s objemom 1130 cm3 a výkonom 70 kW (95 hp) pri 7500 ot./min s točivým momentom 100 Nm/5500 ot./min
Dĺžka motocykla: 2230 mm
Výška: 1485 mm
Hmotnosť: 279 kg
Rýchlosť: 202 km/hod


Zdroj: IDET 2007
URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#219357 Verze : 0
Motocykel používaný Hradnou strážou (IDET 2007)





URL : https://www.valka.cz/BMW-R-1150-RT-t60914#219370 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více