Název: Name: | BMW R 1150 RT | BMW R 1150 RT |
Originální název: Original Name: | BMW R 1150 RT | |
Výrobce: Producer: | BMW Motorrad International, Mnichov | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2001-DD.MM.2004 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 279 kg | 615 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 216 kg | 476 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 495 kg | 1091 lb |
Celková délka: Overall Length: | 2230 mm | 7ft 3.75in |
Celková šířka: Overall Width: | 898 mm | 2ft 11.25in |
Celková výška: Overall Height: | 1380 mm | 4ft 6.25in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | vzduchem a olejem chlazený čtyřdobý dvouválec, typu "boxer", čtyři ventily na válec | air and oil-cooled, four stroke, flat-twin (boxer), four valves per cylinder |
Výkon: Power: | 70 kW při 7250 ot/min | 93.9 bhp at 7250 rpm |
Převodovka: Gearbox: | šestistupňová | 6 gears |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 25,2 l | 5.54 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 202 km/h | 125.5 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 4,7 l/100 km | 60.1 mi/Imp gal |
Jízdní dosah: Cruising Range: | 500 km | 311 mi |
Uživatelské státy: User States: | ... | ... |
Poznámka: Note: | V roce 2001 začala výroba motocyklu BMW R1150RT (R- označuje motor typu "boxer", 1150- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2004, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1200RT. U motocyklové čety Hradní stráže jsou motocykly R1150 RT používány společně s motocykly BMW R1100 RT. Oproti standardnímu provedení jsou jednomístné, doplněné o dva a zábleskové majáky vpředu, jeden vysouvací maják vzadu, sirény a radiostanici Motorola s možností komunikace bez helmy (venkovní mikrofon a reproduktor). Mají také hasící přístroj. Změnami oproti R1100 RT jsou: motor má větší vrtání a zdvih (101 mm x 70,5 mm), vyšší výkon a kroutící moment, dvě svíčky na válec, upravené vstřikování, ABS, nižší hmotnost, vyšší kompresní poměr (11,3:1), zadní kolo má 17", hydraulické ovládání spojky a viditelně jiná kapotáž s větším předním světlem a pětipaprsková kola místo třípaprskových. Převodové poměry jsou: 2.050 / 1.600 / 1.267 / 1.040 / 0.900 / 0.700 Ráfky mají rozměry 3,50x17 a 5,00x17 a obouvají se na ně pneumatiky o rozměrech 120/70-ZR 17 a 170/60-ZR 17. Přední brzdové kotouče mají průměry zvětšené na 320 mm. | - |
Zdroje: Sources: | Archiv autora |