Aviatik C.I - přehled verzí
Prototypy:
30.14 – první prototyp, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
30.15 – prototyp určený pro letové zkoušky, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní, později přečíslován na 37.02
30.16 – prototyp určený pro statické zkoušky, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní, později přečíslován na 37.03
Sériová výroba:
Aviatik C.I (série 37) – vyráběn firmou Östereichisch-Ungarische Flugzeugfabrik Aviatik, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (série 137) – vyráběn firmou Östereichisch-Ungarische Flugzeugfabrik Aviatik, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Lo.) (série 114) – vyráběn firmou Jacob Lohner & Co. Werke GmbH, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (Lo.) (série 214) – vyráběn firmou Jacob Lohner & Co. Werke GmbH, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Ll.) (série 47) – vyráběn firmou Ungarische Lloyd Flugzeug und Motorenfabrik A.G., motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (WKF) (série 83) – vyráběn firmou Wiener Karosserie und Flugzeugfabrik, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (WKF) (série 183)– vyráběn firmou Wiener Karosserie und Flugzeugfabrik, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Mag.) (série 91) – vyráběn firmou Magyar Általános Gépgyár RT, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Původní příspěvek upravil moderátor Vláďa ve spolupráci s radusem
Prototypy:
30.14 – první prototyp, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
30.15 – prototyp určený pro letové zkoušky, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní, později přečíslován na 37.02
30.16 – prototyp určený pro statické zkoušky, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní, později přečíslován na 37.03
Sériová výroba:
Aviatik C.I (série 37) – vyráběn firmou Östereichisch-Ungarische Flugzeugfabrik Aviatik, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (série 137) – vyráběn firmou Östereichisch-Ungarische Flugzeugfabrik Aviatik, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Lo.) (série 114) – vyráběn firmou Jacob Lohner & Co. Werke GmbH, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (Lo.) (série 214) – vyráběn firmou Jacob Lohner & Co. Werke GmbH, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Ll.) (série 47) – vyráběn firmou Ungarische Lloyd Flugzeug und Motorenfabrik A.G., motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (WKF) (série 83) – vyráběn firmou Wiener Karosserie und Flugzeugfabrik, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Aviatik C.I (WKF) (série 183)– vyráběn firmou Wiener Karosserie und Flugzeugfabrik, motor Austro-Daimler o výkonu 200 koní
Aviatik C.I (Mag.) (série 91) – vyráběn firmou Magyar Általános Gépgyár RT, motor Austro-Daimler o výkonu 185 koní
Původní příspěvek upravil moderátor Vláďa ve spolupráci s radusem