AO - USNS Henry Eckford (T-AO-192)

     
Název:
Name:
USNS Henry Eckford USNS Henry Eckford
Originální název:
Original Name:
USNS Henry Eckford
Kategorie:
Category:
doplňovací tanker Replenishment Oiler
Třída:
Class:
Henry J. Kaiser
Kódové označení:
Pennant Number:
T-AO-192
Loděnice:
Builder:
Pennsylvania Shipbuilding Company, Philadelphia 1)
Tampa Shipbuilding Company, Tampa 2)
Založení kýlu:
Laid Down:
22.01.1987
Spuštění na vodu:
Launched:
22.07.1989
Uvedení do služby:
Commissioned:
-
Vyřazení ze služby:
Decommissioned:
-
Velitel:
Commander:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR -, - ( )
Jednotka:
Unit:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR -
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR -
Posádka:
Crew:
74-89 civilních námořníků (CIVMARS), 1 důstojník a 20 námořníků US Navy (+ doplněk: 12 členů MILDET bezpečnostní tým)


74-89 Civilian Mariners (CIVMARS), 1 Officer and 20 Sailors of US Navy (Supplement: 12 Person MILDET Embarked Security Team)
Technické údaje:
Technical Data:
 
Standardní výtlak:
Standard Displacement:
9652 3) t 9500 3) long tons
Plný výtlak:
Full Load Displacement:
41353 t 40700 long tons
Délka:
Length:
206,5 m 677 ft 6 in
Šířka:
Beam:
29,72 m 97 ft 6 in
Ponor:
Draught:
11,58 m 38 ft
Pancéřování:
Armour:
? ?
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
2x vznětový motor Colt-Pielstick PC4-2/2 10V-570 (11.931 kW) 2x Colt-Pielstick PC4-2/2 10V-570 Diesel Engine (16,000 bhp)
Výkon:
Power:
24265,1 kW při ? ot/min 32540 bhp at ? rpm
Šrouby:
Propellers:
2
Zásoba paliva:
Fuel Load:
? t ? long tons
Výkony:
Performance:
 
Rychlost:
Speed:
37 km/h 20 kt
Dosah:
Range:
? km při rychlosti ? km/h ? nm at speed ? kt
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
v případě válečného nasazení možno instalovat:
2x 12,7 mm kulomet Browning M2HB na lafetě Mark 56 (2x I)
2x 20 mm kanon Mark 15 Phalanx (2x I)
Wartime Possibilities:
2x Browning M2HB Machine-gun on Mark 56 Mount, cal .50-in (2x I)
2x Mark 15 Phalanx Gun, cal 20 mm (2x I)
Vybavení:
Equipment:
5x stanice na doplňování paliva
2x stanice na transfer pevného nákladu


kapacita:
- 28.300-28.600 m3 paliva (pro lodě anebo letadla)
- 690 m2 pro paletovaný náklad
- 8 chladírenských kontejnerů TEU (cca 128 palet nákladu)
5x Refueling Station
2x Dry Cargo Rransfer Rigs Station


Capacity:
- 178,000-180,000 Barrels of Fuel Oil and Jet Fuel
- 7,400 sq ft Dry Cargo Space
- 8 TEU Refrigerated Containers (approx 128 Pallets)
Nesená letadla:
Aircraft Carried:
pouze přistávací plocha pro vrtulník only Helicopter Landing Area
Poznámka:
Note:
1) 31.08.1989 smlouva s loděnicí zrušena pro problémy se stavbou
2) 16.11.1989 podepsána nová smlouva, ale pro pokračující problémy se stavbou nebylo plavidlo ve velmi pokročilém stádiu stavby (hotovo z cca 84%) nikdy dokončeno a smlouva byla 15.08.1993 opět zrušena. 12.07.2011 byla loď vyřazena a poslána k sešrotování.
3) lehký výtlak (kompletně vystrojená loď připravená k plavbě, ale bez posádky a munice)


údaje o plavidle jsou odvozené od ostatním lodí dané třídy
1) due to problems was contract cancelled at 31.08.1989
2) 16.11.1989 new contract awarded, but problems with building countinues and caused cancel the contract when the vessel was from 84% completed at 15.08.1993. The vessel was sent for recycle at 12.07.2011.
3) Light Displacement (The ship is complete and ready for service but without officers, crew and ammunition)


The data for vessel are taken over from her sisters.
Zdroje:
Sources:
www.nvr.navy.mil
www.navy.mil
www.msc.navy.mil
https://www.navsource.org/archives/09/19/19192.htm
https://www.navysite.de/ao/ao192.htm
https://fas.org/man/dod-101/sys/ship/tao-187.htm
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org

URL : https://www.valka.cz/AO-USNS-Henry-Eckford-T-AO-192-t234889#648967 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více