Balóny a vzducholodě

Autor: Duan Barry 🕔︎︎ 👁︎ 20.272

Tabulky

Tovární označení
popř. jméno
Armádní
označení
ŘadaPrvní vzletRozměryPočet
plyn.
odd
typ. strojestrojeObjem
m3
Délka
m
Průměr
m
L.Z.1     02. 07. 1900 02. 07. 1900 11 300 128 11,7 17
L.Z.2     31. 11. 1905 30. 11. 1905 11 300 128 11,7 16
L.Z.3 Z.I b 30. 11. 1905 09. 10. 1906 11 300 128 11,7 16
L.Z.4     20. 06. 1908 20. 06. 1908 15 000 136 13 17
L.Z.5 Z.II c 20. 06. 1908 26. 05. 1909 15 000 136 13 17
L.Z.6     25. 08. 1909 25. 08. 1909 15 000 136 13 17
L.Z.7
"Deutschland"
    19. 06. 1910 19. 06. 1910 19 300 148 14 18
L.Z.8
"Ersatz Deutschland"
    19. 06. 1910   19 300 148 14 18
L.Z.9 Ers.Z.II f 26. 06. 1911 02. 10. 1911 17 800 140 14 17
L.Z.10
"Schwaben"
    26. 06. 1911 26. 06. 1911 17 800 140 14 17
L.Z.11
"Viktoria Luisa"
    14. 02. 1912   18 700 148 14 18
L.Z.12 Z.III f 26. 06. 1911 25. 04. 1912 17 800 140 14 17
L.Z.13
"Hansa"
    14. 02. 1912   18 700 148 14 18
L.Z.14 L.1 h 07. 10. 1912 07. 10. 1912 22 470 158 14,9 18
L.Z.15 Ers.Z.I h 07. 10. 1912 16. 01. 1913 22 470 158 14,9 18
L.Z.16 Z.IV h 07. 10. 1912 14. 03. 1913 22 470 158 14,9 18
L.Z.17
"Sachsen"
    07. 10. 1912 03. 05. 1913 20 870 150 14,5 18
L.Z.18 L.2 i 06. 09. 1913 06. 09. 1913 27 000 158 16,6 18
L.Z.19 Ers.Z.I h 07. 10. 1912 06. 06. 1913 22 470 158 14,9 18
L.Z.20 Z.V h 07. 10. 1912 08. 07 .1913 22 470 158 14,9 18
L.Z.21 Z.VI k 10. 11. 1913 10. 11. 1913 20 870 148 14,9 17
L.Z.22 Z.VII l 08. 01. 1914 08. 01 .1914 22 140 149 14,9 18
L.Z.23 Z.VIII l 08. 01. 1914 21. 02. 1914 22 140 149 14,9 18
L.Z.24 L.3 m 11. 05. 1914 11. 05. 1914 22470 158 14,9 18
L.Z.25 Z.IX m 11. 05. 1914 29. 07. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.26 Z.XII a 14. 12. 1914 14. 02. 1914 25 000 161,2 16 15
L.Z.27 L.4 m 11. 05. 1914 28. 08. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.28 L.5 m 11. 05. 1914 22. 09. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.29 Z.X m 11. 05. 1914 13. 10. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.30 Z.XI m 11. 05. 1914 11. 11. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.31 L.6 m 11. 05. 1914 03. 11. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.32 L.7 m 11. 05. 1914 20. 11. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.33 L.8 m 11. 05. 1914 17. 12. 1914 22 470 158 14,9 18
L.Z.34 LZ 34 m 11. 05. 1914 06. 01. 1915 22 470 158 14,9 18
L.Z.35 LZ 35 m 11. 05. 1914 11. 01. 1915 22 470 158 14,9 18
L.Z.36 L.9 o 08. 03. 1915 08. 03. 1915 24 900 161,4 16 15
L.Z.37 LZ 37 m 11. 05. 1914 28. 02. 1915 22 470 158 14,9 18
L.Z.38 LZ 38 p 03. 04. 1915 03. 04. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.39 LZ 39 o 08. 03. 1915 24. 04. 1915 24 900 161,4 16 15
L.Z.40 L.10 p 03. 04. 1915 13. 05. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.41 L.11 p 03. 04. 1915 07. 06. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.42 LZ 72 p 03. 04. 1915 15. 06. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.43 L.12 p 03. 04. 1915 21. 06. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.44 LZ 74 p 03. 04 .1915 08. 07. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.45 L.13 p 03. 04. 1915 23. 07. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.46 L.14 p 03. 04. 1915 09. 08. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.47 LZ 77 p 03. 04. 1915 24. 08. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.48 L.15 p 03. 04. 1915 09. 09. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.49 LZ 79 p 03. 04. 1915 02. 08. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.50 L.16 p 03. 04. 1915 23. 09. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.51 LZ 81 p 03. 04. 1915 07. 10. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.52 L.18 p 03. 04. 1915 04. 11. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.53 L.17 p 03. 04. 1915 20. 10. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.54 L.19 p 03. 04. 1915 19. 11. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.55 LZ 85 p 03. 04. 1915 12. 09. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.56 LZ 86 p 03. 04. 1915 10. 10. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.57 LZ 87 p 03. 04. 1915 06. 12. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.58 LZ 88 p 03. 04. 1915 14. 11. 1915 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.59 L.20 q 21. 12. 1915 21. 12. 1915 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.60 LZ 90 p 03. 04. 1915 01. 01. 1916 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.61 L.21 q 21. 12. 1915 10. 01. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.62 L.30 r 28. 05. 1916 28. 05. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.63 LZ 93 p 03. 04. 1915 23. 02. 1916 31 900 163,5 18,7 16
L.Z.64 L.22 q 21. 12. 1915 03. 03. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.65 LZ 95 q 21. 12. 1915 31. 01. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.66 L.23 q 21. 12. 1915 08. 04. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.67 LZ 97 q 21. 12. 1915 04. 04. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.68 LZ 98 q 21. 12. 1915 28. 04. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.69 L.24 q 21. 12. 1915 20. 05. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.70                
L.Z.71 LZ 101 q 21. 12. 1915 29. 06. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.72 L.31 r 28. 05. 1916 12. 07. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.73 LZ 103 q 21. 12. 1915 08. 08. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.74 L.32 r 28. 05. 1916 06. 08. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.75 L.37 r 28. 05. 1916 09. 11. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.76 L.33 r 28. 05. 1916 30. 08. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.77 LZ 107 q 21. 12. 1915 16. 10. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.78 L.34 r 28. 05. 1916 22. 09. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.79 L.41 r 28. 05. 1916 15. 01. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.80 L.35 r 28. 05. 1916 12. 10. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.81 LZ 111 q 21. 12. 1915 20. 12. 1916 35 800 178,5 18,7 18
L.Z.82 L.36 r 28. 05. 1916 01.11.1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.83 LZ 113 r 28. 05. 1916 22. 02. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.84 L.38 r 28. 05. 1916 22. 11. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.85 L.45 r 28. 05. 1916 02. 04. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.86 L.39 r 28. 05. 1916 13. 12. 1916 55 200 198 23,9 19
L.Z.87 L.47 r 28. 05. 1916 01. 05. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.88 L.40 r 28. 05. 1916 05. 01. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.89 L.50 r 28. 05. 1916 09. 06. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.90 LZ 120 r 28. 05. 1916 31. 01. 1917 55 200 198 23,9 19
L.Z.91 L.42 s 22. 02. 1917 21. 02. 1917 55 500 196,5 23,9 19
L.Z.92 L.43 s 22. 02. 1917 06. 03. 1917 55 500 196,5 23,9 19
L.Z.93 L.44 t 01. 04. 1917 01. 04. 1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.94 L.46 t 01. 04. 1917 24. 04. 1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.95 L.48 u 22.05.1917 22.05.1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.96 L.49 u 22.05.1917 13.06.1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.97 L.51 u 22.05.1917 06.07.1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.98 L.52 u 22.05.1917 14.07.1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.99 L.54 u 22.05.1917 13.08.1917 55 800 196,5 23,9 19
L.Z.100 L.53 v 08.08.1917 18.08.1917 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.101 L.55 v 08.08.1917 01.09.1917 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.102 L.57 w 26.09.1917 24.09.1917 68 500 226,5 23,9 16
L.Z.103 L.56 v 08.08.1917 26.09.1917 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.104 L.59 w 26.09.1917 29.10.1917 68 500 226,5 23,9 16
L.Z.105 L.58 v 08.08.1917 25.10.1917 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.106 L.61 v 08.08.1917 01.04.1918 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.107 L.62 v 08.08.1917 12.12.1917 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.108 L.60 v 08.08.1917 19.01.1918 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.109 L.64 v 08.08.1917 04.03.1918 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.110 L.63 v 08.08.1917 11.03.1918 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.111 L.65 v 08.08.1917 17.04.1918 56 000 196,5 23,9 14
L.Z.112 L.70   01.07.1918 01.07.1918 62 200 211,5 23,9 15
L.Z.113 L.71   01.07.1918 29.07.1918 62 200 211,5 23,9 15
L.Z.120
"Bodensee"
    20. 8. 1920 20. 8. 1920 20 870 150 14,5  
L.Z.121
"Nordstern"
    8. 6. 1921 8. 6. 1921 22 500 130,8 18,7  
L.Z.127
"Graf Zeppelin"
    18. 9. 1928 18. 9. 1928 112 000 236 30,5  
L.Z.129
"Hindenburg"
    4. 3. 1936 4. 3. 1936 200 000 245 41,2 15
L.Z.130
"Graf Zeppelin II"
    14. 9. 1938 14. 9. 1938 200 000 245 41,2 15

made by Tonys

Josef Šaur

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více