Název: Name: | Horské vozidlo 3x3 | Mountain Vehicle 3x3 |
Originální název: Original Name: | Veicolo da Montagna 3x3 | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1960-DD.MM.1963 Moto Guzzi, Mandello del Lario, Lombardia | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1960-DD.MM.1963 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 420 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 4 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 3x3 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 1000 kg | 2205 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 500 kg | 1102 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 3000 mm | 9 ft 10 ⅛ in |
Celková šířka: Overall Width: | 1100 - 1420 mm | 3 ft 7 ¼ in - 4 ft 7 ⅞ in |
Celková výška: Overall Height: | 14201) mm | 4 ft 7 ⅞ in1) |
Světlá výška: Ground Clearance: | 250 mm | 9 ⅞ in |
Rozvor: Wheelbase: | 2030 mm | 79 ⅞ in |
Rozchod: Track: | 8302) mm - | 32 ⅝ in 2) - |
Brzdová soustava: Braking System: | hydraulická a ruční mechanická | hydraulic and manual mechanical |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | 3x 6,00x15 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | - Moto Guzzi, benzínový, čtyřtaktní, vzduchem chlazený, 2 válce do V (90°) - obsah motoru 754 cm3 - výkon 14,7 kW (20 k) při 4000 ot/min - max. krouticí moment 36 Nm při 2400 ot/min | - Moto Guzzi, gasoline, four-stroke, air-cooled, 2 cylinders in V (90°) - engine volume 46 cu in - power 19.7 bhp at 4000 rpm - max. torque 36 Nm at 2400 rpm |
Převodovka: Gearbox: | mechanická, Moto Guzzi (speciál pro toto vozidlo) | mechanical, Moto Guzzi (special for this vehicle) |
Spojka: Clutch: | spojka suchá: 6 stupňů vpřed a 1 vzad | clutch dry: 6 forward and 1 reverse |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 53 l | 11.66 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | 31 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 15 l/100 km | 18.83 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 350 km | 217 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ?3) km | ?3) mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 274) ° | 604) % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) prototyp 1330 mm 2) první poloha, druhá poloha 1300 mm 3) vytrvalost 9 hodin 4) svah s pásy 31,5° | 1) prototype 4 ft 4 ⅜ in 2) firt position, second position 4 ft 3 ⅛ in 3) endurance 9 hours 4) gradient with tracks 70% |
Zdroje: Sources: | Nicola Pignato: La Mule Mécanique, Véhicules Militaires N°8, Avril 1991, ISSN neznámé Moto Guzzi, Speciale Motociclismo, Luglio 2006, ISSN 0027-1691 Jan Švec: Vozidlo s ekologickým pohonem, bakalářská práce, ČVUT, Brno 2009 La nascita del motore V7, Guzzi Club - Aquile dello Jonio 2010, ISBN nemá bikepassion.org highwayspirit.frbb.net http://kettenkrad.livejournal.com/90276.html http://mondosoccorso.fotopic.net/p16567444.html museoauto.poliziadistato.it http://www.appeldephare.com/motos/guzzi2.html www.motoguzzi.it http://www.museogottardpark.it/pages/3409.html www.nasetraktory.eu http://www.tybrainstorm.de/review/mulo-e.html |