Název: Name: | PZInż 302 | PZInż 302 |
Originální název: Original Name: | PZInż 302 | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1937-DD.MM.1939 Państwowe Zakłady Inżynierii, Warszawa | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.MM.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1936 | |
Osádka: Crew: | 6 - řidič + obsluha kanonu | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | cca 950 kg | cca 2094 lb |
Celková délka: Overall Length: | 3540 mm | 11 ft 7 ⅜ in |
Celková šířka: Overall Width: | 1580 mm | 5 ft 2 ¼ in |
Celková výška: Overall Height: | 1460 mm | 4 ft 9 ½ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 320 mm | - |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Fiat 108 (PZInż. 107) | Fiat 108 (PZInż. 107) |
Výkon: Power: | 17.7 kW při 3600 ot/min | 23.7 bhp at 3600 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 65 km/h | 40 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 37 mm PT kanon Bofors wz. 36 + obsluha kanonu + 80 ks munice do PT kanonu | 37 mm armata ppanc. Bofors wz. 36 + obsługa armaty + 80 sztuk amunicji |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Byl jednou z verzí automobilu Polski Fiat 508/518 | Był jedną z wersji samochodu Polski Fiat 508/518 |
Zdroje: Sources: | http://www.dws-xip.pl/wojna/bron/polska/p265.html https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Fiat_508/518 Jońca,Adam-Szubański Rajmund-Tarczyński, Jan: Wrzesień 1939. Pojazdy Wojska Polskiego. Barwa i broń, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1990, str.116-119 |