Název: Name: | Polopásový automobil wz. 34 | Half-track truck wz. 34 |
Originální název: Original Name: | Samochód kołowo-gąsienicowy wz. 34 | |
Kategorie: Category: | podvozek pro nástavbu | superstructure carrier |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1935-DD.MM.1938 Państwowe Zakłady Inżynierii, Warszawa | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1935-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | cca 400 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1934 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | na pásy | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 3000 kg | 6614 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 1600 kg | 3527 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 4700 mm | 15 ft 5in |
Celková šířka: Overall Width: | 1900 mm | 6 ft 2 ¾ in |
Celková výška: Overall Height: | 2350 mm | 7 ft 8 ½ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | ? |
Rozchod: Track: | ? mm - | ? - |
Brzdová soustava: Braking System: | ? | ? |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | Kola - Polska Opona Stomil 7,00x20", pásy z pryže a kovu o šířce 300 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | FIAT-122B (PZInż. 367) | FIAT-122B (PZInż. 367) |
Převodovka: Gearbox: | ? | ? |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 90 l | 19.8 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 30-35 km/h | 19-22 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 60 l/100 km | 4.71 mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 250 km | 155 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 20 ° | 44 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1 m | 39 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0,5 m | 20 in |
Uživatelské státy: User States: | Polsko | Poland |
Poznámka: Note: | Tyto údaje mohou být pro různé verze odlišné. Verze: Dělostřelecký tahač C4P Nákladní - pro přepravu osob a materiálu Dílenský automobil Sanitní automobil Hasičský vůz Vlečný automobil pro letectvo | Dane mogą się dla poszczególnych wersji różnić. Wersje: Ciągnik artyleryjski C4P Towarowy - transport ludzi i towaru Warsztatowy Ambulans Wóz strażacki "lot" - do holowania samolotów |
Zdroje: Sources: | https://dobroni.pl/n/samochod-polgasienic/13136 pl.wikipedia.org Jońca, Adam-Szubański, Rajmund-Tabaczyński, Jan: Wrzesień 1939. Pojazdy Wojska Polskiego. Barwa i broń, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa 1990, str. 202-207 |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |