Focke-Wulf Fw 190 G-1

     
Název:
Name:
Focke-Wulf Fw 190 G-1 Focke-Wulf Fw 190 G-1
Originální název:
Original Name:
Focke-Wulf Fw 190 G-1
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1942 Arado Flugzeugwerke GmbH, Warnemünde /
DD.MM.1942-DD.MM.1942 Gerhard-Fieseler-Werke GmbH, Kassel /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
50:
- Fieseler: 20
- Arado: 30
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1942
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3175 kg 7000 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4433 kg 9773 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
4994 kg 11010 lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,51 m 34ft 5,77in
Délka:
Length:
8,85 m 29ft 0,43in
Výška:
Height:
3,95 m 12ft 11,5in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,30 m2 196.98 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
BMW 801 D-2
- dvouhvězdicový
- počet válců: 14
- vzletový výkon: 1250 kW (1700 PS)
BMW 801 D-2
- two-row radial
- number of cylinders: 14
- take-off power output: 1677 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
524 l 115 Imp gal / 138 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
616 km/h v ? m 383 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
16 m/s 3150 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
5311) km 3301) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1491 km 927 mi
Výzbroj:
Armament:
maximální hmotnost pum: 500 kg


2x 20mm kanón MG 151/20 E (v kořeni křídla, každý 250 ran)
maximum bomb load: 1102 lb


2x 20mm MG 151/20 E cannon (in the wing root, 250 rounds each)
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) s 250kg pumou 1) with 250kg (551lb) bomb
Zdroje:
Sources:
Rodeike, P.: Jagdflugzeug Focke-Wulf Fw 190 A, Fw 190 „Dora“, Ta 152 H, Struve- Druck, 1998
Griehl, M.: Focke-Wulf Fw 190, Flugzeug Profile 9
Scheibert, H., Campbell, J. L., Greer, D.: Focke Wulf Fw 190, Podzun-Verlag, 1976
Skupierski, A.: Fw 190 A/F/G, cz. 2, AJ-Press, 1994
Janowicz, K.: Focke Wulf Fw 190 vol. I, Kagero, 2003
Poruba, T., Janda, A.: Focke-Wulf Fw 190 F, G, JaPo, 1997
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#23465 Verze : 0
Focke-Wulf Fw 190 G-1 se starším provedením krytů závěsníků Junkers.


Zdroj: viz výše
Focke-Wulf Fw 190 G-1 -


URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#24843 Verze : 0
Fw 190 A-4/U8 (Fw 190 G-1), sériové číslo PE882 (ex W.Nr. 7155
z výzbroje 7./SKG10). Uvedený letoun omylem přistál v časných ranních hodinách 17. dubna 1943 na britském letišti West Malling v Kentu. Letoun obdržel sériové číslo PE882 a byl zkoušen u RAE. Posléze byl přesunut k 1426 Flight v Collywestonu, kde v říjnu 1943 havaroval.


Zdroj: viz výše
Focke-Wulf Fw 190 G-1 -


URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-190-G-1-t8233#408806 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více