Název: Name: | General Aviation XA-7 | |
Originální název: Original Name: | General Aviation XA-7 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 General Aviation Corp., Teterboro, New Jersey | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (30-226) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.04.1931 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1754 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2563 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14.25 m | |
Délka: Length: | 9.45 m | |
Výška: Height: | 2.87 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 30.94 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Curtiss V-1570-27 Conqueror o výkonu 448 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 318 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 296.1 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ~5791 m | |
Dolet: Range: | ~804.7 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný 7,62mm kulomet 1x pohyblivý 7,62mm kulomet v zadní kabině 4x 55kg bomba | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | https://joebaugher.com/usattack/a7.html www.nationalmuseum.af.mil https://www.aerofiles.com/_fok.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.nationalmuseum.af.mil
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.nationalmuseum.af.mil
URL : https://www.valka.cz/General-Aviation-XA-7-t72314#255460Verze : 0
Aubi
MOD
Atlantic-Fokker A-7
(General Aviation A-7)
V roce 1930 byla vypsána soutěž o náhradu za dosluhující dvouplošné bitevní letouny Curtiss A-3. Firma Fokker Aviation Co. (pobočka holandské firmy, dříve pojmenovaná Atlantic Aircraft Co.) pro ni navrhla celokovový dolnoplošník s motorem Curtiss XV-1570-27 Conqueror, který byl armádou objednán 8. ledna 1930 jako XA-7. V době jeho dokončení už se firma, koupená rok předtím General Motors, jmenovala General Aviation, v pramenech se proto objevuje pod více jmény.
XA-7 měl úzké samonosné křídlo s pevným kapotovaným podvozkem, otevřenou kabinu a měl být vyzbrojen čtyřmi pevnými a jedním pohyblivým kulometem. Dokončen byl v dubnu 1931 a ještě před započetím testů na Wright Field mu byl upraven podvozek, který dostal plnou "kalhotovou" kapotáž, a příď, ale stále trpěl problémy s chlazením motoru. Testy armádu nepřesvědčily a dala přednost konkurenčnímu typu Curtiss A-8. A-7 byl pravděpodobně po ukončení testů sešrotován.
(General Aviation A-7)
V roce 1930 byla vypsána soutěž o náhradu za dosluhující dvouplošné bitevní letouny Curtiss A-3. Firma Fokker Aviation Co. (pobočka holandské firmy, dříve pojmenovaná Atlantic Aircraft Co.) pro ni navrhla celokovový dolnoplošník s motorem Curtiss XV-1570-27 Conqueror, který byl armádou objednán 8. ledna 1930 jako XA-7. V době jeho dokončení už se firma, koupená rok předtím General Motors, jmenovala General Aviation, v pramenech se proto objevuje pod více jmény.
XA-7 měl úzké samonosné křídlo s pevným kapotovaným podvozkem, otevřenou kabinu a měl být vyzbrojen čtyřmi pevnými a jedním pohyblivým kulometem. Dokončen byl v dubnu 1931 a ještě před započetím testů na Wright Field mu byl upraven podvozek, který dostal plnou "kalhotovou" kapotáž, a příď, ale stále trpěl problémy s chlazením motoru. Testy armádu nepřesvědčily a dala přednost konkurenčnímu typu Curtiss A-8. A-7 byl pravděpodobně po ukončení testů sešrotován.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | General Aviation XA-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | General Aviation XA-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/General-Aviation-XA-7-t72314#255458Verze : 1
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.