Keystone LB-8

     
Název:
Name:
Keystone LB-8 Keystone LB-8
Originální název:
Original Name:
Keystone LB-8
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.11.1929-DD.11.1929 Keystone Aircraft Corp., Bristol, Pennsylvania
Období výroby:
Production Period:
DD.11.1929-DD.11.1929
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 konverze (LB-7 29-9)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3292 kg 7257 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6235 kg 13745 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
22.86 m 75ft
Délka:
Length:
13.23 m 43ft 5in
Výška:
Height:
5.51 m 18ft 1in
Plocha křídla:
Wing Area:
0 m2 18ft 1in ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Pratt & Whitney GR-1860-3 o výkonu 410 kW
dvoulistá kovová vrtule
Pratt & Whitney GR-1860-3, power 550 hp
two-bladed metal propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1374 l 363 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
202.8 km/h v 0 m 126 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
160.9 km/h v ? m 100 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
5 m/s 977 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
14.5 min do 1524 m 14.5 min to 5000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5121 m 16800 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x dvojitý pohyblivý kulomet Lewis ráže 7,62 mm na přídi
1x dvojitý pohyblivý kulomet Lewis ráže 7,62 mm na hřbetě
1x pohyblivý kulomet Lewis ráže 7,62 mm v podlaze


907 kg pum
1x flexible .30 Lewis twin machine gun in nose
1x flexible .30 Lewis twin machine gun, ventral position
1x flexible .30 Lewis machine gun, dorsal position


2000 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
http://joebaugher.com/usaf_bombers/lb8.html
www.nationalmuseum.af.mil
www.americancombatplanes.com

Keystone LB-8 - Major Hugh J. Knerr, velitel 2. bombardovací skupiny z Langley Field, vede v bombardéru Keystone LB-8 skupinu 19 letadel na cvičení do Kalifornie.

Major Hugh J. Knerr, velitel 2. bombardovací skupiny z Langley Field, vede v bombardéru Keystone LB-8 skupinu 19 letadel na cvičení do Kalifornie.
URL : https://www.valka.cz/Keystone-LB-8-t71970#461722 Verze : 0
Keystone LB-8


V listopadu 1929 byl jeden ze tří lehkých bombardérů LB-7, umístěných na zkušební základně Wright Field, pokusně vybaven motory Pratt & Whitney GR-1860-3. Na rozdíl od původních Hornetů byly tyto motory zpřevodované, v poměru 2:1, což lépe vyhovovalo přenosu výkonu na vrtuli. Jak bylo v této době v USA zvykem, i tato výměna motorů stačila, aby bylo stroji přiděleno nové typové označení a stal se z něj LB-8. Výkony se sice zlepšily, žádná další konverze ani výroba této podoby nebyla objednána. Stroj poté nějakou dobu sloužil u 2. bombardovací skupiny na Langley Field. 3. března 1931 byl zničen při požáru.


www.nationalmuseum.af.mil
http://home.att.net/~jbaugher2/lb8.html
http://www.aerofiles.com/_keys.html
www.csd.uwo.ca
http://www.airwar.ru/enc/bww1/lb8.html

Keystone LB-8 -


Keystone LB-8 -


Keystone LB-8 -


URL : https://www.valka.cz/Keystone-LB-8-t71970#253718 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více