Název: Name: | Naval Aircraft Factory PN-7 | |
Originální název: Original Name: | Naval Aircraft Factory PN-7 | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.11.1923-DD.08.1924 Naval Aircraft Factory, Philadelphia, Pennsylvania | |
Období výroby: Production Period: | DD.11.1923-DD.08.1924 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 (A6616/6617) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 5 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4371 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6442 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 22.2 m | |
Délka: Length: | 14.96 m | |
Výška: Height: | 4.67 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 113.06 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Wright T-2 o výkonu 391 kW dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1851 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 169 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10.2 min do 1524 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2804 m | |
Dolet: Range: | 1054.1 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | možnost nést: 1x pohyblivý kulomet ráže 7,62 mm na přídi 1x pohyblivý kulomet ráže 7,62 mm na hřbetě 4x 104kg bomba | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Johnson, E. R. United States Naval Aviation, 1919-1941. McFarland, Jefferson 2011. ISBN 978-0-7864-4550-9. Swanborogh, G., Bowers, P. M. United States Navy Aircraft since 1911. Putnam Aeronautical Books, London 1990, ISBN 0-85177-838-0. https://www.aero-web.org/specs/naf/pn-7.htm https://www.americancombatplanes.com/pn7_1.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Naval Aircraft Factory PN-7 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Naval-Aircraft-Factory-PN-7-t69605#486072Verze : 0
Aubi
MOD
Naval Aircraft Factory PN-7
Typ PN-7 vznikl v roce 1924 rozvinutím amerického létacího člunu F.5L (PN-5). Trup byl shodný s PN-5, rozdílem mezi nimi byla nová křídla a motory Wright T2 o výkonu 391 kW. Přestože se nová křídla osvědčila, experimentální motory byly nespolehlivé a dřevěný trup vyžadoval moc údržby. Nevznikl proto žádný další stroj tohoto typu a místo toho se továrna soustředila na vývoj nových kovových trupů, který vyústil v následující typ PN-8. Oba stroje nadále používalo námořnictvo, mimo jiné k různým testům a pokusům o rekord, který také byl několikrát dosažen.
25. října 1924 se měl v USA konat závod o Schneiderův pohár, který byl ale zrušen po vzájemné dohodě poté, co z něj odstoupili všichni zahraniční účastníci. Námořnictvo místo toho uspořádalo akci, ve které se pokusilo o hromadné překonání rekordů v kategorii C námořních letounů. Této akce se účastnil i PN-7, pilotované Lieutenantem G. R. Hendersonem a Lieutenantem O. B. Hardisonem, kteří dosáhli celkem 17 rekordů, mimo jiné v rychlosti na 100 a 200 km s užitečným nákladem 100, 200, 1000 a 1500 kg.
Zdroj:
en.wikipedia.org
www.multied.com
https://www.cofe.ru/avia/N/N-31.htm
https://www.aerofiles.com/_naf.html
https://www.aero-web.org/specs/naf/pn-7.htm
Typ PN-7 vznikl v roce 1924 rozvinutím amerického létacího člunu F.5L (PN-5). Trup byl shodný s PN-5, rozdílem mezi nimi byla nová křídla a motory Wright T2 o výkonu 391 kW. Přestože se nová křídla osvědčila, experimentální motory byly nespolehlivé a dřevěný trup vyžadoval moc údržby. Nevznikl proto žádný další stroj tohoto typu a místo toho se továrna soustředila na vývoj nových kovových trupů, který vyústil v následující typ PN-8. Oba stroje nadále používalo námořnictvo, mimo jiné k různým testům a pokusům o rekord, který také byl několikrát dosažen.
25. října 1924 se měl v USA konat závod o Schneiderův pohár, který byl ale zrušen po vzájemné dohodě poté, co z něj odstoupili všichni zahraniční účastníci. Námořnictvo místo toho uspořádalo akci, ve které se pokusilo o hromadné překonání rekordů v kategorii C námořních letounů. Této akce se účastnil i PN-7, pilotované Lieutenantem G. R. Hendersonem a Lieutenantem O. B. Hardisonem, kteří dosáhli celkem 17 rekordů, mimo jiné v rychlosti na 100 a 200 km s užitečným nákladem 100, 200, 1000 a 1500 kg.
Zdroj:
en.wikipedia.org
www.multied.com
https://www.cofe.ru/avia/N/N-31.htm
https://www.aerofiles.com/_naf.html
https://www.aero-web.org/specs/naf/pn-7.htm
URL : https://www.valka.cz/Naval-Aircraft-Factory-PN-7-t69605#245144Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.